×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تاکید استاندار مازندران بر الگوگیری شهرهای استان از آمل به عنوان قطب اقتصادی

استاندار مازندران با اشاره بر این موضوع که شهرستان آمل با ساختار تولیدی وصنعتی به عنوان قطب اصلی اقتصادی استان مطرح می باشد افزود: این شاخص ها باید به عنوان الگو و نمونه در دیگر شهرهای استان نیز پیاده شود.

کرات آملی؛سید محمود حسینی پور در نشست شورای اداری این شهرستان همزمان با هجدهمین سفر شهرستانی استاندار و مدیران ارشد استانی، اظهار کرد: تاکنون هیچ کس بدون تلاش به جایی نرسیده است و با تلاش و کوشش می توان به قله های پیشرفت و ترقی رسید.

استاندار مازندران در این جلسه طی سخنانی گفت:در هجدهمین سفر شهرستانی مجموعه مدیران استانی به شهرستان  آمل، ۷۹ گروه بازرسی از مجموعه مدیران استانی از ۳۰۷ روستای این شهرستان بازدید و درمجموع ۴۰ فراوانی مشکلات و مطالبات مردمی را دسته بندی کردند.

وی ادامه داد: از روزهای آینده مشکلات مطرح شده درقالب کارگروه ویژه‌ای بررسی و در راستای برطرف کردن این مشکلات برای تامین اعتبار مورد نیاز، سازمان مدیریت برنامه بودجه استان به دستگاه مربوطه اختصاص تا مشکل اعلام شده برطرف شود.

استاندارمازندران با تاکید براینکه مصوبات سفر لازم الاجرا برای همه مدیران و دستگاه های اجرایی استان است، تصریح کرد: البته در جریان سفرهای شهرستانی مدیران استانی و پیگیری مصوبات سفر، ۵ دستگاه اجرایی متاسفانه عملکرد ضعیفی داشتند و ۵ دستگاه هم عملکرد قابل قبول و باعث تسریع در کارها شده بودند.

حسینی‌پور اضافه کرد:در جریان سفرهای شهرستانی استاندار به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان‌های استان که تاکنون ۱۸ سفر انجام شده است، بزرگترین سامانه اطلاعاتی از روستاها، مشکلات و ظرفیت‌های مازندران، جمع اوری شد که دراین سامانه، مشکلات بیش از هزار و ۴۰۰ روستا بررسی شد.

وی با تاکید براینکه تحول خواهی باید اکنون به عنوان مطالبه عمومی مردم شهرستان آمل شود و رسانه‌های این شهرستان نیز همراه با مردم این مهم را مطالبه کنند، گفت: تاکنون هیچ کس بدون تلاش به جایی نرسیده است و با تلاش و کوشش می‌توان به قله‌های پیشرفت و ترقی رسید.

استاندار مازندران با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها در پوشش اخبار و لزوم پیوست رسانه‌ای در برنامه‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، تصریح کرد: اگر امروزه کشور‌هایی همانند چین رشد کردند برای این است که مردم آن‌ها همانند ساعت کار می‌کنند و جدی کار و تلاش دارند.

حسینی پور گفت: باید برند‌های مختلف در روستا‌ها ایجاد شود البته معتقدم مردم آمل باید برای خودشان تصمیم بگیرند و مدیران بومی وارد میدان تصمیم شوند
وی یادآورشد، در مدیریت‌های جدید، ارزیابی کارمندان بر ثانیه به ثانیه محاسبه می‌شود، و درشرایط کنونی نیز به شدت نیاز به تلاش و وظیفه داریم کار کنیم، گره‌های مردم را باز کرده و بر روی نفس خودمان پا بگذاریم تا کار مردم را راه بیاندازیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن در حال ناامیدی مردم است و لحظه به لحظه تبلیغ دارد که مدیران انقلاب ناکارآمد هستند، گفت: ما راه زیادی برای رسیدن به قله داریم، دشمن تمام توان خود را برای نابودی انقلاب دارد و ما هم تمام توانمان را باید بگذاریم که به پیچ پایانی قله پیشرفت برسیم.

لازم به ذکر است سید محمود حسینی پور هجدهمین سفر شهرستانی خود به آمل را با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امامزاده ابراهیم این شهر آغاز کرد.

 در این سفر که با همراهی ۸۰ مدیر ارشد شهرستانی و استانی انجام شد بررسی مشکلات مردم و واحدهای تولیدی صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

ساخت نخستین شهرک صنفی خودرو مازندران برای  ۵۵۰ غرفه نمایشگاه داران اتومبیل در آمل ،افتتاح پل روستای بلیران در بخش دابودشت بعد از ۱۰ سال از عملیات ساخت,افتتاح شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی جمشیدآباد به طول سه کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی از برنامه های سفر استاندار مازندران در آمل بود.

  1. رضایی

    مرگ بر مسئولین بی بخار آملی و مرگ بر استانداری ضد آمل. استاندار به شهرهای نور و نوشهر و بابل می رود تا پروژ های میلیاردی افتتاح و کلنگ زنی کند به آمل مستعد می آید برای افتتاح پل ۱۰۰ تومانی!! تا کی این رویه و روش تا کی سکوت؟!!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.