×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری ۳۲۰ تیم عملیاتی در ۱۹ محلات شهرستان آمل  

فرمانده انتظامی استان مازندران: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری ۳۲۰ تیم عملیاتی در ۱۹ محله این شهرستان به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،سید موسی حسینی در آیین برپایی نمایشگاه کشفیات طرح ارتقای امنیت اجتماعی و آغاز رزمایش فرهنگی اجتماعی در آمل با اشاره به اجرای طرح امنیت محله در این شهرستان، اظهار داشت: این طرح از هفتم شهریور تاکنون با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های قضایی و دیگر دستگاه‌های اجرایی با حضور ۱۳۲ اکیپ و به کارگیری ۹۱۷ نفر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح شناسایی و دستگیری مجرمان به مراجع قضایی با همکاری دستگاه‌ها و مردم در برگزاری عملیات متعدد است، افزود: تاکنون برای ۲۴۳ دستگاه اجرای اعمال قانون انجام شد؛ خودروهایی که ایجاد مزاحمت می‌کردند اعمال قانون شدند که ۱۷ دستگاه جریمه سنگین داشتند و ۵ دستگاه خودرو ایجاد رعب و وحشت می‌کردند و ۵ موتور متخلف نیز اعمال قانون شدند.

حسینی ادامه داد: در این مدت ۶۰ فقره پرونده سرقت کشف شد، و برای ۱۹ نفر سارق  و مال خر تشکیل پرونده شد، ۴ دستگاه خودرو سرقتی و ۴ دستگاه موتور ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران به کشف ۲۵ تن فراورده‌های جنگلی اشاره کرد و افزود: ۱۸ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل قانون شدند و ۴۹ کیلوگرم  انواع موادمخدر نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ نفر در خصوص مواد دستگیر شدند که ۱۸ نفر خرده فروش، یک قاچاقچی، ۷۰ نفر معتادین متجاهر بودند، عنوان کرد: انتظامی در امر برخورد با اراذل و اوباش بطور جدی ورود می‌یابد که در اجرای این طرح ۲۱ نفر از کسانی که نظم و امنیت را مختل کردند و ۸ نفر از اراذل و اوباش مطرح شهر دستگیر شدند.

حسینی با تاکید اینکه در مجموع ۵۱۰ نفر در حوزه‌های مختلف دستگیر شدند، گفت: اقدام و شناسایی چندین باند تهیه و توزیع پخش مواد مخدر، طرح پاکسازی مواد مخدر در چند نقطه از  شهر به ویژه منطقه امت‌آباد و رضوان انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.