×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به نمایش گذاشتن ۳۲ عکس برگزیده  عکاسان سراسر کشور ارسالی اشکواره ملی حسینی

عکس های منتخب ششمین اشکواره ملی حسینی در نگارخانه استاد زرشناس مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛با آغازششمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی از۱۶ شهریور در شهرستان آمل، ۳۲ عکس برگزیده به انتخاب هیات داوری از عکاسان سراسر کشور که به دبیرخانه این اشکواره ملی ارسال کرده بودند، برای بخش نمایشگاهی، به نمایش درآمد.

دبیر بخش عکس ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی گفت: درمجموع برای این دوره هزار و ۳۶۵ عکس از ۲۷۳ عکاس به دبیرخانه این اشکواره درشهرستان آمل ارسال شد که درمقایسه با دوره های گذشته از نظر تعداد آثار ارسالی بیشتر بوده است.

سمانه شیرازی ادامه داد: با وجود برگزاری اشکواره فرهنگی هنری حسینی درگسترده ملی بوده، وفراخوان آن هم بین المللی نبوده، اما حدود ۵۰ عکس از سوی عکاسان کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان به دبیرخانه اشکواره ارسال شده که نتوانست نظر هیات داوران را جلب کند.

وی ادامه داد: با توجه به علاقمندی های اعلام شده از سوی عکاسان خارج از کشور، با گسترده برگزاری این اشکواره در دورهای بعدی درسطح بین المللی می توان شرایط فراخوان وحتی حضور فعالان این بخش ها را از خارج از کشور درشهرستان آمل فراهم کرد.

دبیر بخش عکس ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل نگارخانه استاد زرشناس مجتمع فرهنگی هنری ولی عصر(عج) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل برای بازدید علاقمندان برپا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.