×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبرنگاران مطالبه گر هستند وباید واقعیت ها را اطلاع رسانی کنند

رئیس شورای اسلامی شهرآمل:خبرنگاران و اصحاب رسانه رابط بین مسئولین و مردم هستند، شما می توانید مطالبه گری کنید و واقعیت ها را اطلاع رسانی نمائید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛ احمد محمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در هتل شهر آمل افزود : اصحاب قلم و رسانه آنقدر حرمت دارند که خداوند در قرآن از قلم به سوگند یاد می کند .

وی با اشاره به اینکه شاید در بین اعضای شورا اختلاف نظر وجود داشته باشد اما هدف همه یکی است ادامه داد : اگر همدلی بین اعضای شورا و شهردار نبود مطمئنا در شش ماهه اول سال جاری در پرداخت حقوق با مشکل مواجه می شدیم .

محمدی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر هیچ نیرویی به بدنه شهرداری تحمیل نکردیم تصریح کرد : در آغاز به کار این دوره از شورا شهرداری خریدار آسفالت بود ولی امروز شهرداری آسفالت مورد نیاز شهر را خودش تولید و الحمدا… در حال حاضر روکش آسفالت معابر زیادی از شهر در حال انجام است که شهروندان عزیز شاهد این امر هستند . 

رئیس شورای اسلامی شهرآمل خاطرنشان کرد: اتفاقات و زیرساخت های بسیار خوب و تامین منابع مالی زیادی در سال سوم شورای دوره ششم در حال رقم خوردن است چرا که ما سوگند یاد کردیم تا به مردم شهر خدمت کنیم و قسم خوردیم هرجا مانعی بر سر راه بوده با تلاش و همت برداریم .

در ادامه این مراسم شهردار آمل طی سخنانی اظهار داشت: الحمدا… با حمایت و همراهی اعضای شورا با حداکثر توان و مدیریت زمان به اینجا رسیدیم و مطمئن باشید ریل گذاری در مسیر درستی اتفاق افتاده است .

علی داودی افزود: در دوران مسئولتیم به عنوان شهردار آمل نشست های خبری ماهانه به صورت مستمر برگزار می گردد و به جرات می توانم بگویم هیچ شهرداری همانند بنده پاسخگو نبوده است، بنده نقد را پذیرا هستم، مهم نیست چه کسی می گوید، مهم این است که چه چیزی را نقد می کنند . 

وی با بیان اینکه در ۵ ماه اول سال جاری حدود ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده است که حاصل حمایت و همراهی اعضای شورا بوده تصریح کرد: شورا مشکلات مردم را از شهردار مطالبه می کند و شهردار وظیفه اش این است که در صدد رفع آنها تلاش کند . 

داودی بیان داشت: یکی از سالم ترین رابطه مدیریت شهری با رسانه در این دوره اتفاق افتاده است و ما هم وظیفه داریم هرکاری که از دستمان بر می آید با تمام توان به این شهر خدمت کنیم و امیدوارم به واسطه این همدلی روزهای خوب و بهتری را شاهد باشیم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.