×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آمل

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران با رقابت بین ۱۳۰ نفر در شهرستان آمل آغاز شد.

کرات آملی؛در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران که طی ۲ روز در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل برگزار می شود، نفرات برتر راه یافته از مرحله منطقه‌ای شهرستان‌ها برای صعود به مرحله کشوری این مسابقات باهم رقابت خواهند کرد.

امروز در نخستین روز مسابقات استانی قرآن کریم با حضور شرکت کنندگان خواهر آغاز و فردا چهارشنبه نیز با شرکت کنندگان برادر باهم به رقابت می پردازند.

شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: مسابقات قرآنی اوقاف بزرگترین رویداد قرآنی کشور است که در مراحل منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی خواستار توجه بیشتر به قرآن کریم در جامعه شد و افزود: تعداد موقوفات قرآنی استان مازندران محدود است و ضرورت دارد خیران و واقفان خیراندیش برای برگزاری محافل قرآنی و ترویج معارف قرآن کریم در استان وقف‌های جدیدی ثبت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.