×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل مطرح کرد؛ضرورت بهره گیری از ظرفیت های ویژه رسانه ها درجهت اطلاع رسانی درست

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:در شرایط کنونی امر اطلاع رسانی درست از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نیازمند بهره گیری از ظرفیت های ویژه رسانه ها هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛ ذات اله زارعی معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل در نشست هم اندیشی و مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان آمل با بیان اینکه خبرنگاران زحمات و تلاش های ارزنده ای صورت می دهند گفت: قدردان تلاش های شما عزیزان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هستیم.

وی با بیان اینکه کار خبرنگار در راستای فلسفه قیام امام حسین ع است، عنوان کرد: فلسفه قیام عاشورا، امربه معروف و نهی از منکر است که اگر نبود، قیام امام حسین ع تا به امروز وجود نداشت.
سرپرست فرمانداری آمل اهمیت فعالیت خبرنگار را به نوعی کار زینبی دانست و اظهار کرد: جامعه را عده ای حسینی و عده ای زینبی و اگر این دو نباشند یزیدی تشکیل می دهند، که طبیعتا شیعیان ما در گروه سوم قرار ندارند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل ادامه داد: با پیشنهاد تشکیل شورای خبرنگاران در شهرستان آمل موافق هستم تا بتوانیم دغدغه ها و مشکلات را به صورت ویژه تر مورد بررسی قرار داده و برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

زارعی نقش خبرنگار را در حوزه اجتماعی در امیدآفرینی نقش بی نظیری خواند و خاطرنشان کرد: دشمن در پی القای ناامیدی است و می‌خواهد مردم را ناامید کند و با القای انگار ناکارآمدی نظام، احساس حقارت در جامعه ایجاد کند.
وی به تاکید برجسته کردن نقش امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: به این معنا نیست واقعیت ها را مطرح نکنیم، برخی از چیزها اشکال وجود دارد و با برجسته کردن ممکن است موجی از ناامیدی ایجاد کند.

زارعی خاطرنشان کرد: هیچ مدیر اداره ای در شهرستان آمل وظیفه ندارد در برابر اطلاع رسانی درست خبرنگاری از او شکایت نماید که در صورت مشاهده برخورد می نماییم.
معاون استاندار مازندران بیان داشت: قبول داریم خبرنگاران دغدغه های رفاهی معیشتی دارند که تلاش می کنیم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل در این راستا قدم های خوبی برداریم.

وی گفت: در حوزه حمایت های دیگر نیز برنامه ریزی می کنیم تا تسهیلات بانکی در اختیار خبرنگاران قرار گیرد و با ادارات هم رایزنی هایی خواهیم داشت تا در عرصه اطلاع رسانی اصحاب رسانه و خبرنگاران نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.
فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: سند چشم انداز توسعه شهرستان آمل در دست تهیه است که از همه خبرنگاران شهرستان می خواهیم در این مسیر ما را یاری نمایند.

زارعی افزود: درب اتاق من همیشه به روی خبرنگاران باز است و از حضور شما در دفتر خودم با افتخار استقبال می کنم.
وی ادامه داد: در هفته دولت و برای بیان و انتشار دستاوردهای دولت نیازمند بهره گیری از پتانسیل شما خبرنگاران هستیم که از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل هم می خواهم تا نهایت همکاری را با خبرنگاران به خصوص در مورد اطلاع رسانی برنامه ها داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.