×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گزارش تصویری محفل قرآنی روشندلان در سرخ رود مازندران

محفل قرآنی روشندلان سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در سرخ رود برگزارشد.

به گزارش هرازنیوز،سیدرضا فاطمی؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران، در گفتگو با خبرنگاران گفت:  در این مراسم، مسابقه قرآنی در موارد حفظ، قرائت،ترتیل و مداحی میان اعضای جامع هدف با داوری دو داور محترم قرآنی برگزار شد.

وی عنوان کرد : در این مراسم معنوی، همچنین به خانم ربابه محمدزاده؛ خبرنگار دارنده رتبه برتر کشوری، به واسطه اهدای حکم فعالیت قرآنی سازمان مردم نهاد دارالقرآن استان مازندران به عنوان مدیر مسئول رسانه ای و خبر در سطح شهر، استان و کشوری، تجلیل شد.

فاطمی گفت: جامع هدف انجمن مورد ذکر، ۱۰۷ نفر روشندل و معلول دارای کارت معلولیت بهزیستی می باشند که عضو رسمی سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران با مرکزیت شهرستان آمل می باشند و همگی حافظ و قاری قرآن کریم هستند که از سال ۱۳۸۶ تاکنون به موفقیت های برتری دست یافته اند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران مطرح کرد:  برپایی محفل انس با قرآن مهم ترین هدف این سازمان است تا با توجه به آموزش های مربوطه بتوانیم دایره محفوظات قرآن را تثبیت کنیم

وی ادامه داد:  همچنین روند موارد تجوید و روخوانی قرآن کریم را تسریع ببخشیم تا اعضای جامع هدف بتوانند با آمادگی کامل برای مسابقات شهری، استانی و کشوری شرکت کنند ضمن اینکه تاکید بر این است عزیزان مورد ذکر، دغدغه درمان و دارویی نیز نداشته باشند.

فاطمی در پایان از همه خیرین  سراسر کشور و همچنین اهالی  روستای معلم کلای سرخرود، دهیاری، هیأت امنای آستانه امام زاده درویش حسن علیه السلام و شورای روستا که در برپایی این محفل انس با قرآن( پذیرایی صبحانه، ناهار، اهدای هزینه های سنگین ایاب و ذهاب و …)   تشکر و قدردانی  کرد  و برای همه آنها سلامتی و موفقیت را از خداوند متعال مسئلت داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.