×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
امروز ایران اسلامی امنیت خود را مدیون برکت خون شهدا است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:اگر امروز ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد و کشورهای اطراف مان مورد تهاجم دشمن هستند درحالی که دشمنان استکباری و غربی لحظه‌ای قدرت نگاه غضب آلود به ایران را ندارد به برکت خون شهدا است.

کرات آملی،علیجان میرشکار در همایش بزرگ همسران شهدای مدافع حرم و امنیت استان مازندران در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع) با اشاره به اینکه ارزش و اعتبار جهاد و شهادت در دین اسلام بسیار والا است،گفت: در همه ادیان الهی به ویژه در دین اسلام جهاد و مجاهد از جایگاه برجسته و ویژه برخوردار است و حتی در کتاب قرآن تعداد ۱۰۸ بار در عظمت جهاد، مجاهد و مجاهدت سخن به میان آمد.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اعلام نقش ارزشمند و اثرگذار زن در تاریخ اسلام و جامعه اسلامی، تصریح کرد: زن در جایگاه مجاهد آنقدر بزرگ و عظیم است که بیان آن سخت و دشوار خواهد بود البته اگر شهدای مان در دفاع مقدس، ایام پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از حرم اهل بیت و امنیت مرزهای کشور راهی میدان حق علیه باطل شدند در دامن پاک و انسان ساز مادرانی رشد و پرورش پیدا کردند که عاشق و دلداده اهل بیت بودند و ایستادگی، صبر و استقامت را از حضرت زینب(س) در فرهنگ عاشورایی آموختند.

وی با بیان اینکه نقش همسران شهدا در تحکیم و نشر انقلاب اسلامی قابل وصف نیست، یادآور شد: همسران شهدا زمینه‌ساز مسیر رشادت و دلیرمردی بودند تا شرایط برای مردان آنها فراهم شده و در راه دفاع از اسلام، قرآن، ناموس و مرزهای کشور مقابل دشمنان استکباری بایستند و جان خود را به کف بگیرند.

علیجان میرشکار با اشاره به اینکه مجاهدت همسران شهدا امروز نقشه‌های شوم و بدخواهی بدخواهان را نقش برآب می‌کند، خاطرنشان کرد: همسران شهدا بعد از شهادت همسران خود مأموریت مهمتر بر دوش دارند و یک الگو و روش برای نسل‌ های آینده هستند تا آیندگان راه مستقیم و روشن را از بیراهه و ظلالت تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه امروزه همسران شهدا در مقطع حساسی قرار دارند، بیان کرد: هم‌اکنون دشمنان بسیار علیه ایران اسلامی حساس هستند و به سمت نابودی کتاب قرآن کریم به عنوان کتابت‌الله رفتند پس مأموریت ما، فرزندان و همسران شهدا بسیار سخت شده و باید مهمترین الگوی همسران شهدا در این راه پر فراز و نشیب حضرت رباب(س) باشد.

میرشکار با تأکید بر اینکه فرزندان شهدای دفاع مقدس امروز در اوج عزت و احترام هستند، ادامه داد: تربیت فرزندان صالح توسط همسران شهدا باعث شده تا این فرزندان با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شده و استقامت و صبر را راه توشه کنند تا مسیر پرتلاطم را به درستی بپیمایند.

وی در تأکید به وظایف همسران شهدای دفاع مقدس، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم اهل بیت و دفاع از حریم کشور، یادآور شد: این روزها دو مسؤولیت خطیر بر دوش همسران شهدا سنگینی می می‌کند، در گام نخست باید همسران شهدا به درستی مشاهده کنند که انگشت مقام معظم رهبری به کدام سمت است پس به همان مسیر روشن حرکت کنند و در طول مسیر راه را عوض نشوید و در گام بعدی با حفظ جایگاه ارزشمند خود پیگیر الگوگیری از عاشورا برای ظهور حضرت قائم(عج) باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.