×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید  فرماندار ویژه شهرستان آمل بر ارائه خدمات درمانی جامع و رفاهی مناسب به جامعه کارگری

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه امروز آمل با دارا بودن بزرگترین جامعه کارگری مازندران، نیازمند خدمات درمانی جامع و نیز خدمات رفاهی مناسب است، افزود: امیدواریم بتوانیم در سالجاری به این دو مهم جامه عمل بپوشانیم.

کرات آملی،سید عباس حسینی در آیین تجلیل از کارگران شهرستان آمل با اشاره به فعالیت کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی مهم و بزرگ در این شهرستان گفت:‌ به دلیل وجود چنین ظرفیت های اقتصادی این شهرستان با ضریب اشتغال ۹۳ درصدی در این زمینه وضعیت مطلوب و خوبی دارد.

سید عباس حسینی افزود:‌ این شهرستان سال گذشته کمترین نرخ بیکاری را در مازندران به خود اختصاص داده بود که از نکات حائز اهمیت در زمینه ایجاد رفاه و رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری در آمل پارسال به هفت درصد رسید که به کمترین میزان طی مدت پنج سال اخیر و نیز کمترین نرخ بیکاری در استان مازندران است.

فرماندار آمل گفت: بزرگترین جمعیت کارگری مازندران با ۶۶ هزار نفر و با احتساب خانواده های کارگران به ۲۰۰ هزار نفر در آمل زندگی می‌کنند که نیازمند خدمات بهتر و جامع‌تر هستند.

وی ادامه داد :‌ سرریز ظرفیت اشتغال در این شهرستان باعث شده تا امروز مدیران واحدهای صنعتی به کارگران بیشتری نیاز پیدا کنند.

فرماندار آمل گفت:‌با توجه به ظرفیت خوب اشتغالزایی در آمل در حال حاضر شرایط به گونه ای شده است که مدیران واحدهای صنعتی شهرستان برای بکارگیری نیروهای بیشتر نیاز به کارگر دارند.

حسینی با اشاره به اینکه ‌کارکرد مسئولان حفظ شأنیت و رفع مشکلات کارگران است، ‌افزود :‌ ارتقای زندگی یک کارگر با حفظ امنیت شغلی یکی از مؤلفه‌های مهمی که باید به آن پرداخته شود و نیروی انسانی یکی از مؤلفه‌های مهمی است که باید در شرکت‌های دانش‌بنیان دیده شود، کارفرمایان برای ارائه خدمات کارگران در امر بیمه، امنیت شغلی، حقوق و مزایا و رفاه اجتماعی توجه داشته باشند و از آن طرف کارگر به تلاشش جهت رشد تولید گام اساسی بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.