×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اگر شما کارگران عزیز نباشید شهر ما زیبا نخواهد بود

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بنده برخی از قوانینی که برای جامعه کارگری شهرداری وجود دارد قبول ندارم افزود : اگر شما کارگران عزیز نباشید شهر ما اینقدر زیبا نخواهد بود.

کرات آملی،همزمان با روز جهانی کار و کارگر و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون خدمات شهری شهرداری، مدیران شهرداری و سازمان های وابسته، کارگران مجموعه شهرداری به اتفاق خانواده هایشان و شهروندان عزیز آملی جشن روز کارگر در پارک مینیاتوری شهرداری برگزار شد .

مسلم مکاری در این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته گفت : ما باید در عمل حامی کارگر باشیم، ما در شهرستانی زندگی می کنیم که ۴۶ درصد از صنعت استان در آن واقع شده و ۵۱ درصد از جمعیت این شهرستان کارگری است ولی متاسفانه برای درمان فاقد یک بیمارستان تامین اجتماعی هستیم و بزرگ ترین دغدغه ما درمان جامعه کارگری است و مطمئنا پیگیر این موضوع و شبانه روزی کردن درمانگاه تامین اجتماعی آمل در بلوار طالقانی هستیم .

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه اگر قرار است اتفاق خوبی در شهر بیفتد باید در کنار هم تلاش کنیم تا این اتفاق رقم زده شود،خاطرنشان کرد : درب شورا به روی همه کارگران عزیز باز است و پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما هستیم و برای حل مشکلات شما آماده پیگیری هستیم .

احمد محمدی نیز در این مراسم ضمن تبریک روز شورا، روز کارگر و روز معلم بیان داشت : بنده به عنوان یک خدمتگزار در شورای اسلامی شهر، از قشری که همیشه دفاع می کنم قشر کارگر است؛ عزیزانی که در گرما و سرما، در تابستان و زمستان در طول سال زحمت می کشند تا به شهروندان عزیز خدمات خوبی ارائه نمایند .

رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بحث معیشت کارگران همواره از دغدغه های اصلی همکارانم در شورا بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همواره منافع این قشر زحمتکش حفظ شود افزود : متاسفانه یکسری از تضییع حقوقی که برای کارگران عزیز صورت می گیرد از جمله حذف برخی از واسطه ها، شرکت ها و پیمانکاران مربوط به قوانین و مقرراتی است که باید در مجلس شورای اسلامی و در وزارتخانه ها اصلاح شود .

وی با بیان اینکه در شورای دوره ششم با هیچ پیشنهادی برای کارگران عزیز مخالفت نکردیم تصریح کرد : هرجا که ظرفیت های قانونی مغفول است و می توان به این قشر زحمتکش کمک کرد شورای اسلامی شهر آن را مصوب خواهد کرد و انشاءا… حداقل خدماتی که شایسته شما باشد را بتوانیم ارائه نمائیم .

محمدی ادامه داد : باید به خودتان افتخار کنید، شاید دستان شما پینه بسته باشد و لباس های شما اتو کشیده نباشد اما روزی حلال برای خانواده خود می برید و فرزندان سالمی تربیت می کنید و این یعنی جهاد در راه خدا که هم اجر مادی و هم اجر معنوی خواهد داشت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.