×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت شهرداری از پاکبانان با توزیع بسته معیشتی

۳۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیران نیک اندیش بین پاکبانان شهرداری آمل توزیع شد.

کرات آملی؛سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: به مناسبت عید سعید فطر و با مشارکت دو تن از خیران نیک اندیش آملی، تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان این شهرداری توزیع شد.

مهدی قاسمی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی میان پاکبان‌های این سازمان افزود: بسته‌های توزیع شده بین این پاکبانان شامل لوبیا، عدس، روغن و ماکارونی، رب گوجه و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان بود.

وی اضافه کرد: این نخستین بار است که بعد از بیماری کرونا و در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار و کم توان مالی جامعه، پاکبان‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیز از بسته‌های معیشتی که توسط خیران تهیه وتامین شده، برخوردار شدند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماندشهرداری آمل تصریح کرد: این سازمان بر خود وظیفه می‌داند به منظور قدردانی از پاکبانانی که برای سلامتی و بهداشت مردم بدون هیچ چشم داشتی زحمت می‌کشند قدم بردارد و در راستای حمایت و بهبود وضعیت حقوقی آن‌ها در فصل‌های آینده نیز این کمک‌ها را انجام خواهد داد.

قاسمی ابراز امیدواری کرد: این امر خیرخواهانه با مشارکت و همراهی شهروندان و خیرین عزیز در سطح گسترده تری در فصل‌های آینده نیز ادامه یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.