×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید معاون عمرانی استاندار مازندران بر همه ظرفیت‌ها برای استفاده بهینه از فرصت سرمایه گذاری بیمارستان شمال

معاون استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت توریسم سلامت در استان مازندران،گفت: باید همه ظرفیت ها برای استفاده بهینه از فرصت سرمایه گذاری در این مجموعه به کار گرفته شود.

کرات آملی؛رضا علیخانی در حاشیه بازدید از بیمارستان شمال آمل رویکرد دولت در این استان را حمایت از سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌ها و رفع موانع موجود، بیمارستان شمال آمل تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری سلامت در کشور شود.

علیخانی در این بازدید با اشاره به اینکه رویکرد حمایت از سرمایه گذاران در استان مازندران به صورت جدی پیگیری می‌شود، بیان کرد: تلاش می‌کنیم از محل رفع بروکراسی اداری و نیز تسهیل پرداخت تسهیلات موردنیاز بخش مهمی از نیازهای سرمایه گذاران برای حضور در استان مازندران را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه باید با رفع موانع سرمایه گذاری در استان رونق گیرد، با اشاره به پتانسیل‌های بالای استان مازندران در ورود سرمایه گذاران اظهار کرد: با وجود همه استعدادهای مازندران برای حضور سرمایه گذاران و فرصت‌های اقتصادی پیش روی حاصل از این امر، معتقدیم باید محیط زیست و زیست بوم طبیعی مازندران نیز باید حفظ شده و بخش مهمی از آن برای نسل آینده باقی بماند.

سید عباس حسینی فرماندار آمل نیز در این بازدید با بیان اینکه تاکنون تقاضاها و نیازهای مجموعه جدید مدیریتی بیمارستان شمال در کارگروه‌های شهرستانی کارگشایی شده است، بیان کرد: آمل دارای ظرفیت بالایی در حوزه سرمایه گذاری است و توانمندی‌هایی اقتصادی این شهرستان ظرفیت خوبی برای رشد اقتصادی منطقه است.

وی با بیان اینکه مجموعه بیمارستان شمال از حمایت دولت برخوردار است و تجهیز آن و تبدیل شدن به یکی از قطب‌های درمانی کشور از برنامه‌های پیش رو است که با همکاری مجموعه دولت در شهرستان و نیز بخش خصوصی برنامه ریزی شده است، گفت: در حوزه شهری این گروه دارای نیازهایی است که با رفع آنها می‌توان بیمارستان شمال را به ابعاد برنامه ریزی شده نزدیک تر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.