×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آملی از سوی سپاه

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل از توزیع ۲ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

کرات آملی؛فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل در حاشیه توزیع این بسته‌ها که در محل سالن ورزشی ۹ دی سپاه آمل انجام شد، گفت: اقدام در راستای نهضت کمک مومنانه طرح سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان تهیه ومیان نیازمندان واجدشرایط وشناسایی شده این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی، ارزش هر بسته معیشتی تهیه شده در این مرحله را که شامل بیش از ۱۵ قلم کالای اساسی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، نمک، قند، چای و مرغ را حدود یک میلیون تومان ودرمجموع حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه به همت خیران وبسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل سال گذشته نیز حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه ودرسطح این شهرستان میان نیازمندان توزیع شده بود، اضافه کرد: امسال نیز و به تناسب هر فصل حدود ۲ تا ۳ هزار بسته معیشتی با همراهی خیران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان آمل وحوزه‌ها وپایگاه‌های مقاومت شهرستان به خانواده‌های نیازمند و افرادی که به واسطه مشکلات مالی به سختی امرار معاش می‌کنند، توزیع خواهد شد.

سرهنگ داغمه چی همچنین از برنامه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل امسال برای ساخت ۱۵ گلزار شهدا درسطح این شهرستان خبر داد وگفت: علاوه بر این اقدام، ساخت ۲۰ خانه برای محرومان شهرستان نیز امسال توسط قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل ساخته خواهد شد.

وی یادآورشد، خانه‌هایی که ساخته می‌شود، با معرفی افراد نیازمند از سوی کمیته امداد امام خمینی وبهزیستی به سپاه شهرستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.