×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید استاندار مازندران بر نقش بالای استان در حوزه تولید با قدرت بالای بخش کشاورزی

استاندار مازندران:مازندران با قدرت فراوان بخش کشاورزی می‌تواند نقش بالایی در حوزه تولید داشته باشد.

کرات آملی/سیدمحمود حسینی پور در آئین افتتاح همزمان ۵۹ طرح بخش کشاورزی مازندران به صورت همزمان در روستای آهنگرکلا بخش دشت سرآمل افزود: پویش جوانان انقلابی در سالگرد پیروزی انقلاب که شاهد هستیم که خروجی انقلاب به منصه کار و تولید کشیده شد.

وی ادامه‌داد: دستاوردهای انقلاب به خوبی به نسل جدید منتقل شد، امروز مفتخر هستیم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب پروژه‌هایی را افتتاح می‌کنیم که نیمی از آنها جوانان انقلابی پس از انقلاب هستند.

حسینی پوربا اشاره اینکه در مسیر حضور در شهرستان تا رسیدن به مراسم افتتاح با حجم درخواست‌های اشتغال جوان‌ها مواجه بودیم، تصریح کرد: بخش دشت سر آمل با دارا بودن منابع عظیم انسانی و خاک حاصلخیز با حمایت بیشتر و مسئولان و ایجاد تفکر انقلابی و تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی این بخش را اهمیت بدهد.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم هم توجه جدی بخش کشاورزی است و قطعاً توجه ویژه به آن خواهد شد، البته ما حمایت و این بخش را تقویت خواهیم کرد و از منابع خدادادی که در بخش و شهرستان وجود دارد، به سمت تولید که دارای ارزش اقتصادی بیشتر و اشتغالزایی است، حرکت می‌کنیم.

همچنین معاون استاندار وسرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این آئین گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارکه فجر بیش از ۵۰ طرح تولیدی وهمراهی وصنعتی با اعتبار ۲۴۰ میلیارد تومان در شهرستان آمل در حال بهره برداری است.

سیدعباس حسینی افزود: از این شمار ۵ طرح مربوط بخش کشاورزی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان بوده افتتاح شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.