×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از محصولات دانش بنیان و فناور در آمل

 هفت محصول تولیدی واحدهای فناور ودانش بنیان مازندران همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آمل رونمایی شد.

کرات آملی/علیرضا شریعت فرماندار آمل ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناوری در آمل به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی و صنعتی در سطح استان اشاره کرد وگفت: این وضعیت باعث شده تا بسیاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و علمی ارتباط بسیار خوبی با ظرفیت‌های ایجاد شده در شهرستان برقرار کنند.

شریعت افزود: خوشبختانه شهرستان آمل ازجمله شهرهای موفق و روبه رشد در زمینه حضور و رشد شرکت‌های فناور در سطح استان دارد و این نشان از ظرفیت‌های بسیار شهرستان آمل برای استقبال از شرکت‌های فناور و دستاوردهای علمی نخبگان دارد.

وی، برگزاری دستاوردهای شرکت‌های فناورو دانش بنیان را گامی مهمی در معرفی نخبگان و جذب مخاطبان بیشتر درتولید محصولات جدید دانست.

فرماندار آمل یادآور شد: مجموعه شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری که محصول دانش بنیان، در این نمایشگاه عرضه شده و با توجه به سفارش رهبرمعظم انقلاب در رابطه با اتکا به دانش داخلی در این نمایشگاه اتکای به جوانان و ثمره آن عرضه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز با بیان اینکه برای حرکت در مسیر توسعه علمی و فناوری دراستان باید متناسب با سرعت علمی کشور حرکت کرد، ادامه داد: درهمین زمینه و براساس آمایش سرزمینی که دراستان صورت گرفته، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالای هر شهرستان به مناطق شرقی، مرکزی و غرب استان شناسایی و در راستای سند توسعه فناوری استان تقسیم بندی شده است.

غلامی راد، با اشاره به اینکه شکاف درآمدی که اکنون در کشور و اقتصاد ایران ایجاد شده با حضور متعهدانه شرکت‌های دانش بنیان قالب برطرف شدن هست، باید در سبد درآمدی وهزینه های خانوارها نگاه کنیم و چاره جویی کنیم.

وی با تاکید براینکه ساختار فعلی کسب و کار ونیز علاقمند وضعیت بازار به سمت کسب و کارهایی که در راستای دانش جدید و کاهش هزینه‌ها باشد، است، گفت: خوشبختانه دولت نیز نگاه کاملاً حمایتی و مثبت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.