×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد شهردار آمل از ضعف های موجود در حوزه نظارت و آموزش

شهردار آمل با بیان اینکه شهر آمل برای من و مجموعه شهرداری مهمتر از همه چیز است  یاد آور شد : در حوزه نظارت و آموزش ضعیف هستیم و باید این مشکل مرتفع بشود.

کرات آملی/

علی داوودی شهردار آمل دراولین  نشست خبری با خبرنگاران وفضاهای مجارزی شهرستان آمل در سالن شهرداری آمل برگزارشد با تاکید بر اینکه وابسته به هیچ حزب و گروهی نیستم خاطرنشان کرد: شان و جایگاه رسانه بسیار بالا و تاثیرگذار است و اعتقادم بر این است رسانه چشم شهر و بازوی توانمند آن می باشد و از طرفی شهرداری هم جذاب ترین اداره برای رسانه می باشد وازاین تربیون اعلام می کنم که بنده از هیچ رسانه ای شکایت نمی کنم .

وی بیان کرد : خوشبختانه سیاسی کاری  را بلد نیستم و حاضر نیستم خدای ناکرده فضایی ایجاد شود که فلانی با یکی بسته و زد و بند کرد .

وی با اشاره به اینکه مشکل زباله لاینحل باقی خواهد ماند خاطرنشان کرد :  معضل زباله به عنوان مهم ترین مشکل از نظر زیست محیطی برای شهروندان مازندرانی خصوصا شهروندان آملی ما می باشد که با حضور و تلاش شهرداران زیادی از گذشته تا امروز اما متاسفانه همچنان لاینحل باقی مانده و به نظرم کار راحتی هم نیست و اگر بتوانم آن را حل کنم فکر می کنم بار عمده ای از این حجم مسائل از روی دوشم گرفته شود

وی با بیان اینکه کیوسک تفکیک زباله مجددا راه اندازی می شود : خوشبختانه اقدامات خوبی درگذشته برای کم کردن حجم زباله درآمل صورت گرفته که بخاطر یکسری مسایلی مجدد با گرفتن پیمانکار شروع شده که امید داریم که گسترش پیدا کند .

داوودی در خصوص قرارداد با شرکت tts تصریح کرد: با این شرکت نیز رایزنی‌هایی شده است، اما اینکه گفته می‌شود این شرکت مشکل دارد بخشی به این امر باز می‌گردد که در ساری نوع قرارداد با این شرکت محل اشکال است و در نوشهر نیز آب مورد نیاز برای راه اندازی کامل آن تأمین نشده است.

وی همچنین در ادامه در خصوص انتصاب های جدیدش در شهرداری اظهار داشت: انتصابها بدون ملاحظات سیاسی و حزبی و براساس عملکرد صورت گرفت چنانچه با شروع به کار در شهرداری به عنوان سرپرست، 4 ماه به مدیران شهرداری فرصت دادم تا با ارائه عملکرد، خودشان را ثابت کنند که ماحصل مصاحبه ها و کارشناسی ها مدیرانی هستند که انتخاب شدند و قطعا در این میان فشارهایی هم طبیعتا وجود داشت که اصلا برایم مهم نبود و به زعم خودم انتخابهای درستی انجام دادم و با تغییر در بعضی مدیریتها، احساس کردم آن مجموعه می تواند بهتر باشد لذا آنچه برای من و همکارانم در شهرداری مهم است شهر آمل می باشد و این باید به عنوان یک دغدغه برای ما باشد.

شهردار آمل در خصوص پاکر مینیاتور عنوان داشت : در مساله پارک مینیاتوری نگویید که حتی یک کارگر در آن کار نمی‌کند،  که کارگاه این پارک تعطیل است، برآورد اولیه برای اتمام این پروژه کافی نبود و مدت و سقف پیمان به اتمام رسید از این رو، این پروژه برآورد مجدد شده و با عقد قرارداد جدید به اتمام خواهد رسید. و ۲۹ آذر مجدد مناقصه است که امیدواریم با عقد قراداد جدید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تخلفات در خصوص ساختمان آفتاب 42 صورت گرفته گفت :  بنده هم این خلاف را قبول دارم چنانچه تخلفات در کمیسیون ماده 5 مطرح شد و یک رای هم گرفته است اما رای این کمیسیون دارای ابهام است و به دلیل ابهامات و با قابلیت تفسیر داشتن آن یک استعلامی از مرجع رای کمیسیون ماده پنج درخواست کردم و منتظر جواب استعلام می باشم.

وی در خصوص تملک خیابان امام رضا  اظهار کرد: ۲۸۰  پلاک در خیابان امام رضا موجود است که تملک آن بیش از یک هزار میلیارد بودجه می خواهد، که این مقدار را شهرداری نمیتواند هزینه کند.

وی همچنین در خصوص اجرای پروژه های نیمه تمام ، وضعیت آسفالت محلات ، تعریض بلوار سردار قاسمی ، ادامه بلوار ولایت شمالی ، دستگیری پیمانکار توسط سربازان گمنام ،زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی ، وضعیت نیروهای شهرداری آمل وغیره مطالبی راعنوان داشتند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.