×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت سارقان باطری در آمل

دو سارق حرفه‌ای باطری خودرو‌های سنگین با ۸۲ فقره سرقت در شهرستان آمل دستگیر شدند.

کرات آملی، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری و لوازم یدکی خودرو در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده، کارآگاهان اداره تجسس کلانتری ۱۲ آمل موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵۰ عدد باطری خودرو‌های سنگین کشف شد.

سردار میرزایی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸۲ فقره سرقت باطری و لوازم یدکی خودرو‌های سنگین در شهرستان آمل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، هشدار‌های انتظامی را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

دستگیری برق دزد‌های آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران کلانتری ۱۱ آمل به همراه ماموران اداره برق شهرستان، محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند، گفت: در بازدید از محل فعالیت آنان تعداد ۱۱ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ رضوانی افزود: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.