×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لیگ برتر والیبال/هراز فاتح نبرد صدرنشینان

تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل شهداب صدرنشین لیگ برتر والیبال شد.

کرات آملی،دو تیم لبنیات هراز و شهداب یزد از ساعت ۱۶ امروز در آمل به مصاف هم رفتند که هرازی‌ها با ارائه یک بازی تماشایی و جذاب سه بر صفر صدرنشین لیگ را شکست دادند.

لبنیات هراز این دیدار را با ترکیب رضا قرا، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، امیرخداپرستی، علی شفیعی، محمدکاظم غفاری و مجتبی یوسفی آغاز کرد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هرازآمل در این دیدار در دست‌های اول، دوم و سوم و با امتیاز‌های (۲۵ بر ۲۱)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۷ بر ۲۵) ازحریف یزدی خود امتیاز گرفتند و در جمع تیم‌های مدعی بالای جدول لیگ ۸ امتیازی شدند.

این بازی در شرایطی به میزبانی تیم لبنیات هرازآمل برگزار شد که به علت تداوم شرایط کرونایی همانند شش مسابقه دیگر درشهر‌های کشور، تیم‌ها ازهمراهی وحضورتماشاگران خود درسالن مسابقات محروم بودند.

همچنین، تیم والیبال هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۸ در ارومیه مقابل شهرداری این شهر قرار گرفت.

هفته چهارم این رقابتها روز چهارشنبه ۱۲ آبان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هرازآمل در تهران به مصاف تیم سایپا می رود و هورسان رامسر در بازی خانگی از تیم راه یاب ملل مریوان میزبانی خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.