×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تربیت تکنسین مهارتی و آچار به دست اصلی ترین هدف دانشکده علامه حسن زاده آملی (ره)

رئیس دانشکده علامه حسن زاده آملی: این دانشکده به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی و رایگان شهرستان آمل، رسالت تربیت تکنسین مهارتی و آچار به دست را دنبال می‌کند.

کرات آملی/قربان قاسمی با اعلام خبر افزایش ۲۰۰ درصدی پذیرفته شدگان این دانشکده اظهار داشت: رشته های تربیت بدنی،عمران،تعمیر و نگهداری خودرو،کامپیوتر نرم افزار و الکتروتکنیک در مقطع کاردانی به رشته‌های تحصیلی این دانشکده در سال تحصیلی جدید اضافه شده است .

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای محمودآبادعلت افزایش پذیرش این دانشکده و استقبال دانشجویان را تربیت تکنسین‌ها و مهندسان ماهر، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی و نیز ایجاد فرهنگ مهارت آموزی در خانواده و جامعه دانست و تصریح کرد: زمینه‌های لازم برای کسب مهارت، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان در این دانشگاه فراهم شده است .

وی در ادامه افزود: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشکده فنی و حرفه ای علامه حسن زاده (ره) در سامانه بوستان به صورت الکترونیکی انجام گرفت و در مرحله بعد دانشجویان پذیرفته شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مدارک خود را در محل دانشکده تحویل اداره آموزش خواهند داد.

قاسمی رئیس دانشکده علامه حسن زاده آملی (ره) با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای دانشجویان غیر بومی این مرکز خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، مدارک این دانشجویان از طریق پست به دانشکده‌ ارسال می‌گردد./محمد عزیزی/خزر 24

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.