×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار مازندران:بیشترین سهم قهرمانی کشتی گیران مربوط به مربیان محلی می باشد

استاندار مازندران با تاکید براینکه توجه به مربیان سازنده مدال آوران ضروری است، تصریح کرد: مربیان محلی نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی کشتی گیران داشتند که نباید نقش آن‌ها را فراموش کرد و باید قدر دان این افراد بود.

کرات آملی، احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از منزل مدال‌آوران طلای جهانی نروژ 2021 ، امیرحسین زارع و محمد هادی ساروی در جمع خبرنگاران آمل با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی کشتی گیران مازندران در جام جهانی اظهار کرد: مازندران توانست هم در کشتی آزاد و هم فرنگی عناوین و مدال‌های خوبی کسب کند که نسبت به گذشته بهتره بوده است.

وی ادامه داد:نقش آفرینی خانواده کشتی گیران در حمایت، هدایت و پشتیبانی فرزندانشان برای شرکت در مسابقات مختلف ودرخشش فرزندانشان جای قدردانی دارد و به نمایندگی از مردم استان خدمت خانواده محترم این دو قهرمان رسیدیم.

حسین زادگان افزود: در کنار خانواده ها، مربیان سازنده کشتی گیران در شهرستان‌ها بسیار نقش تاثیرگذاری داشتند که قدردان تلاش این عزیزان هستیم.
وی به افتخار آفرینی مازندرانی‌ها در رقابت‌های کشتی المپیک توکیو و جهانی نروژ اشاره کرد و افزود: هم در کشتی آزاد و هم کشتی فرنگی، مازندران همانند ادوار گذشته سهم بالایی در کسب مدال داشت که افتخار بزرگی است.
استاندارمازندران، همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور المپیک۲۰۲۰ توکیو و جهانی نروژ، روز جمعه ۲۳ مهر با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل استانداری مازندران خبر داد.
حسین زادگان در خصوص ارزش تجلیل از مدال آوران کشتی مازندران نیز افزود: مقرر شد به نفرات کسب کننده مدال‌های طلا، نقره و برنز در بازی‌های المپیک به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهداء شود.

استاندار مازندران همچنین گفت: برای ورزشکارانی که در رقابت‌های جهانی کشتی نروژ هم درخشش داشتند، مقرر شد با همکاری شورای شهر‌های آمل، بابل و جویبار و خیران ورزش دوست جوایزی اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.