×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حل معضل پسماند آمل نیازمند کمک و همراهی سران قوا

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی:معضل پسماند شهرستان، تبدیل به معضل استانی و ملی شده و برای حل آن نیاز به کمک سران قوا دارد.

کرات آملی،رضا حاجی پور با بیان مطلب بالا افزود: شهردار و بنده بعنوان عضو یازدهم شورا در کنار اعضای پارلمان شهری برای خدمت به مردم ایستاده ایم. برای رضایت مردم از کاری و خدمتی کوتاهی نخواهیم کرد. فرصت خدمت گذاری فراهم است. شهرداران و شوراهای گذشته زحمت کشیدند و امروز فرصت خدمت به ما رسید. مردم ولی نعمت ما هستند برای خدمت به مردم در این شرایط جنگی در کنار هم باشیم.

وی خاطر نشان کرد:با همدلی بایستی فرصت خدمت به مردم را فراهم کنیم.

نماینده مردم آمل و لاریجان ادامه داد؛ خوشبختانه شهرداری و شورا طرح های خوبی مثل رودخانه هراز، طرح پیاده راه سازی هسته مرکزی و پروژه های خدماتی عمرانی خوبی در دست اجرا دارد.

رضا حاجی پور گفت؛ در این شرایط اقتصادی سخت، با بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذار و بخش خصوصی می توان پروژه های خوبی اجرا کرد.  شورا و شهرداری فرصت و جاذبه های لازم برای جذب سرمایه گذار را فراهم کنند.

  سرپرست شهرداری آمل در این نشست ضمن خیرمقدم گویی و تشکر از حضور نماینده محترم ، رئیس و اعضای محترم شورا گفت؛ همدلی مهمترین موضوع در مدیریت شهری است که خوشبختانه رئیس و اعضای محترم شورا بسیار همراه، همدل، دلسوز و پای کارهستند.

مهندس داودی افزود: واحد سرمایه گذاری با قوت در بخش جذب سرمایه گذار و تکریم آنان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد؛ موضوع پسماند، دغدغه بنده و شورا اسلامی شهر است. راه اندازی خط پردازش زباله در مبداء در حال پیگیری و انجام است.

داودی در خاتمه گفت؛  پروژه بلوارهای ساحلی رودکنار هراز و پروژه های نیمه کاره شهرداری در حال پیگیری است و از ظرفیت سرمایه گذار برای انجام این پروژه ها استفاده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.