×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حذف سوخت ادوات کشاورزی فاقد پلاک

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: از اول مهرماه تراکتور‌های فاقد پلاک، سوخت نمی‌گیرند.

کرات آملی،سید حسین اسلامی با اشاره به آغاز عملیات شناسایی، بازدید و تشکیل پرونده برای تعداد باقیمانده ادوات بدون پلاک در شهرستان آمل، گفت: ۵۰۰ دستگاه تراکتور در حال تشکیل پرونده است که تا پایان شهریور عملیات پلاک گذاری با همکاری پلیس راهور، اتحادیه دهیاران و تشکل‌ها انجام می‌شود.

او تعداد کل تراکتور‌های فعال در بخش کشاورزی این شهرستان را هزار و ۹۰۰ دستگاه اعلام کرد و افزود: در مرحله اول پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، تراکتور‌های با عمر کمتر از ۱۳ سال مشمول دریافت پلاک قرار گرفت که تعدادی از همان ابتدا توسط کارخانه تراکتورسازی با پلاک توزیع شد و پس از آن نیز تراکتور‌های با سال ساخت ۱۳۷۲ به بالا و کمتر از ۲۵ سال در این طرح قرار گرفت و مابقی تراکتور‌های جدید نیز همگی دارای پلاک شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: در سال‌های گذشته ۳۰۰ دستگاه تراکتور این شهرستان پلاک گذاری شدند.

حسینی با اشاره به اینکه کشاورزی توسعه یافته به طور طبیعی نیاز به تراکتور و ماشین‌های کشاورزی برای جبران توان انسانی، روز به روز بیشتر می‌شود، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در پایان یادآور شد: از اول مهرماه امسال به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک، سوخت داده نمی‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.