×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر آشنایی نزدیک و بدون واسطه ازوضعیت زندانیان توسط قضات با انجام سرکشی ها مداوم از زندانها

رئیس کل دادگستری مازندران اظهارداشت:یکی از نتایج مهم بازدید و سرکشی از زندان‌ها، آشنایی نزدیک، درست و بدون واسطه ازوضعیت زندانیان توسط قضات ودیگر مسئولان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،حجت الاسلام محمدصادق صادقی در بازدید از زندان آمل بر تعیین تکلیف سریع متهمان بازداشتی و نگاه اصلاحی به زندانیان تاکید کرد.

وی گفت: بازدید از زندان‌ها بر اساس تکلیف قانونی و تأکیدات رئیس قوه قضائیه برای آشنایی بیشتر با مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری به صورت منظم و مستمر انجام می‌شود و قضات باید به طور مستمر از وضعیت زندانی باخبر و بر اجرای مجازات در زندان‌ها نظارت داشته باشند تا این بازدیدها نتیجه بخش وموثر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز با بیان اینکه نقض حقوق شهروندی درزندان های استان گزارش نشد، گفت، در استان از نقض حقوق شهروندی که زندانیان واینکه زندان بان ها مشکلی ایجاد کرده باشند، تاکنون گزارش نشده است.

حجت الاسلام اکبری با تاکید براینکه به دفعات نیز از سوی اداره کل دادگستری استان به همه مجموعه‌های این اداره کل اعلام شده که هیچ زندان بان یا ماموری درزندان حق ندارد نسبت به زندانیان خلاف قانون ومقررات بدرفتاری کند، افزود: شأن همه افراد باید چه درزمانی که به علت برخی مشکلات ناخواسته دوران محکومت خود را درزندان سپری می‌کنند، نادیده گرفته شود.

عالی‌ترین مقام قضائی استان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که موارد ارفاقی و کمک‌های قانونی لازم، مشمول زندانیانی که دارای صلاحیت‌های قانونی هستند، شود وزمینه آزادی و بازگشت آن‌ها به کانون خانواده و جامعه فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.