×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح نخستین پایگاه واکسیناسیون بسیج در آمل

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران، از راه اندازی حدود ۲۰۰ مرکز واکسیناسیون بسیج محله محور در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شهرهای استان خبر داد.

کرات آملی؛سید علی مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا درافتتاح مرکز تجمیعی خودروئی واکسیناسیون کرونا (مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی)، در جمع خبرنگاران گفت: در طرح مشترک شهید سلیمانی، کار مشترک سپاه و بسیج و وزارت درمان اغاز شد،  واکسیاسیون کار مشترک با این دو مجموعه داشتیم.

وی با بیان اینکه  نخستین مرکز اختصاصی واکسیناسیون بسیج مازندران در امل افتتاح می شود، عنوان کرد: برای  تسهیل امر واکسیناسیون در جامعه تا شهروندان بتوانند راحت تر از واکسن استفاده کنند، با همکاری مرکز بهداشت این مرکز  افتتاح می شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ مرکز قرار است  تا پایان مرداد ماه افتتاح شود، تا در این طرح مردم بیشتری بتوانند از تسهیلات  واکسن استفاده کنند.

وی ادامه داد:  به میزانی که واکسن در اختیار ما قراربگیرد،  خدمات به مردم خواهد شد و شعاع بیشتری از مردم واکسن خواهند زد.

مهاجر خاطرنشان کرد: همواره کمک به مردم دچار اسیب شدند در دستور کار قرار دارد و از ابتدا کرونا همواره در بین مردم بوده است.

در ادامه سرهنگ جابر عسگری، فرمانده سپاه امل در گفتگو با خبرنگار سفیرهراز گفت: نخستین مرکز واکسیناسیون بسیج مازندران در آمل افتتاح شد،  که سعی می کنیم در محلات مختلف این مراکز را افزایش دهیم، تا شهروندان با سهولت بیشتری واکسن دریافت کنند.

وی با بیان اینکه قرار است ۲۰۰ مرکز واکسیناسیون توسط بسیج و جامعه پزشکی مازندران افتتاح شود، خاطرنشان کرد: در راستای طرح حاج قاسم سلیمانی جامعه پزشکی امل  نقش افرینان اصلی بودند که هم در لوازم مورد نیاز در زمان کرونا چون  ساخت ماسک، مواد ضدعفونی، گان،  نقش موثری داشتند و هم در سبد کالا بخوبی بفکر افراد اسیب دیده هستند.

فرمانده سپاه آمل در خصوص واکسیناسیون خودرویی بیان کرد: هنوز واکسیناسیون خودرویی ابلاغ نشده است، سپاه کربلا،  دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرکز بهداشت،  نشست های که گذاشته می شود، ابلاغیه ها را سعی میکنیم انجام دهیم، و تلاش می کنیم این اتفاق بیافتد، با توجه به همیشه قرمز بودن این شهرستان که به دلیل مسافران، جاده ترانزیتی هراز و..  باید نگاه ویژه ای به آن شود.

وی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی و سلامت از ابتدای بحران کرونا همگام با دیگر گروه های درمان تلاش بسیاری در جهت خدمت به بیماران و خانواده های انها داشته است تا پایان ویروس کرونا   در کنار مردم خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.