×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح دبیرستان غیردولتی ۱۴ کلاسه در آمل

دبیرستان غیردولتی اندیشه متوسطه اول شهرستان آمل با ۱۴ کلاس وبا هزینه کرد ۳۵ میلیاردریالی افتتاح به بهره برداری رسید.

کرات آملی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل در آیین بهره برداری این واحد آموزشی گفت: دبیرستان غیردولتی اندیشه با کمک چهار معلم بازنشسته این شهرستان، در زمینی به مساحت هزار مترمربع با زیربنای ۹۰۰ متر، در ۳ طبقه با ۲۵ اتاق ساخته شده که از این تعداد ۱۴ اتاق به کلاس درس اختصاص دارد.

عباس مرزبند با بیان اینکه برای خرید زمین و ساخت این واحد آموزشی، بیش از ۳۵ میلیاردریال با کمک هیات موسس تامین و پرداخت شده است افزود: با بهره برداری دبیرستان غیردولتی اندیشه متوسطه اول شهرستان آمل، حدود ۲۵۰ دانش آموز متوسطه اول این شهرستان از فضای مناسب و استاندارد آموزشی بهره‌مند شدند.

درادامه عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:اعضای این کمیسیون به اتفاق آرا روی قول خودشان برای اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستند و این اتفاق قطعاً خواهد افتاد و مهم‌تر اینکه حقوق همه معلمان و فرهنگیان در کمیته بررسی نیز دیده شده است.

حاجی پور تصریح کرد، که با وجود آنکه در لایحه دولت رتبه بندی معلمان وفرهنگیان دیده نشده، اما در کمیته آموزش و پرورش مجلس به طور ویژه بررسی و انشاله در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد تا از اول مهرماه شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی اضافه کرد، که البته همسان سازی برای علوم پزشکی و دانشگاه‌ها نیز لحاظ خواهد شد و در این خصوص حدود ۴ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده است.

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای دو مجموعه آموزشی و آموزش عالی در این شهرستان خبر داد و افزود: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار به دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل و حدود ۵۰ میلیارد ریال نیز برای تسریع در ساخت مدرسه نیمه کاره درمنطقه رحمت آباد آمل که خانواده مرحوم صفایی بیش از ۱۵ سال قبل زمین آن را به آموزش وپرورش اهدا کرده بودند، هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد، متأسفانه به علت تأخیر در تکمیل این واحد آموزشی، در چند سال گذشته بخشی از تجهیزات آن دزدیده شده و با توجه به کمبود فضای آموزشی در آن منطقه از شهر آمل، تا مهرماه امسال این واحد آموزشی به طور کامل تکمیل وافتتاح خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.