×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع مشکلات شهروندان آملی از طریق سامانه 137 شهرداری

64شهروند آملی برای رفع مشکلات شهری خود در آذر ماه سال جاری با سامانه 137 تماس گرفتند که موضوعات مطرح شده پس از پیگیری اداره روابط عمومی شهرداری ، در اسرع وقت رفع شد .

کرات آملی، بنا بر این گزارش در آذر ماه از مجموع 64 تماس ثبت شده در سامانه ، 33 تماس مربوط به سازمان مدیریت پسماند ، 18 تماس مربوط به اداره عمران ، طراحی و نظارت ، 3 تماس سازمان مشاغل شهری ، 9 تماس حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، 1 تماس هم مربوط به سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل بوده است .

گفتنی است ؛ با توجه به ارائه خدمات شهرداری در شش حوزه خدمات شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگی و اجتماعی ، مالی و اداری ، شهرسازی و معماری و فنی و عمرانی شهروندان می توانند با سامانه 137 پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری مناطق و سازمان های تابعه تماس گرفته و مشکلات خود را ثبت کنند که این ارتباط تنگاتنگ شهروندان برای اطلاع رسانی مشکلات حوزه شهری باعث آبادانی و پیشرفت شهر خواهد شد .

در این سامانه همچنین مشکلات دیگری اعم از؛ جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی ، پاکسازی و لایروبی جوی ها ، نظافت کوچه ها نیز ثبت شد که نسبت به پیگیری و رفع آن هم اقدام شد.

سامانه 137 مستقر در اداره روابط عمومی شهرداری به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان فهیم آملی است. مشکلات و درخواست های مطرح شده شهروندان در این سامانه به مدیران شهری منتقل و به طور جدی تا رفع آن پیگیری می شود.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.