×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران،ادامه بردهای لبنیات هراز آمل

تیم لبنیات هراز آمل درادامه رقابتهای رقابت‌های لیگ برتر والیبال ودرادامه بردهای اخیرش،۳ بر صفر پیکان پر ستاره را شکست داد.

کرات آملی،از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران دو تیم لبنیات هراز و پیکان تهران در خانه والیبال مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان بهروز عطایی با ارائه یک بازی بی نقص توانستند ۳ بر صفر پیکان پر ستاره را شکست دهند
ست اول را دو تیم نزدیک به هم در امتیازات ابتدایی آغاز کردند، ولی پس از وقت استراحت فنی دوم، این لبنیات هراز بود که با تسلط بر جریان بازی ست نخست را ۲۵ بر ۱۹ از آن خود کردند.
ست دوم هم مانند ست اول نزدیک آغاز شد و حتی در برخی امتیازات، پیکان از هرازی‌ها سبقت گرفت، اما این برتری، پایدار نبود و در ادامه باز هم این لبنیات هراز بود که موفق شد در امتیازات حساس نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.
ست سوم را پیکان بهتر آغاز کرد و در ابتدای کار از حریف پیشی گرفت، اما باز هم این شاگردان بهروز عطایی بودند که بازی بهتری به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند با ایجاد اختلاف امتیازی نتیجه ست سوم را ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کنند.
تیم لبنیات هراز آمل با این پیروزی و کسب سیزدهمین برد خود در رقابت‌های این فصل با ۳۷ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.