×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری سارق سابقه دار خودرو/کودشیمیایـی تقلبی قاچاق در آمل

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای خودرو در آمل خبر داد.

کرات آملی،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه‌های سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای خودرو شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با شناسایی متهم به سرقت و هماهنگی قضائی، ماموران موفق شدند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که مدتی است از زندان آزاد شده دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اظهارات متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس از کشف ۲۵ فقره سرقت در این ارتباط خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در همین خصوص ۲ مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: از کشف خودرو‌های مسروقه خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

کشف ۲۵ تن کودشیمیایـی تقلبی قاچاق 

سرهنگ ذات الله رضوانـی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کود‌های شیمیایی تقلبی قاچاق در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی قضائی پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق، ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران ادارات صمت و جهاد کشاورزی شهرستان از محل مربوطه بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۵۰۰ کیسه کود تقلبی قاچاق به میزان ۲۵ تن از نوع سوپر فسفات خبر داد و گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات یک میلیارد ریال اعلام شد.

سرهنگ رضوانی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.