×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت رسانی بهتر به شهروندان آملی با اجرای طرح شهر، یار

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری آمل گفت؛ طرح “شهر، یار” با هدف رسیدگی به مطالبات مردمی از شهرداری و خدمت رسانی بهتر به شهروندان اجرا می شود.

کرات آملی،نامدار بابایی با اشاره به اینکه گستردگی خدمات شهرداری در شهر زیاد است و ممکن است در مسیر خدمت رسانی، نارسایی هایی رخ دهد عنوان کرد شهر یک موجود زنده و پویا است و به منظور رفع مشکلات و نارسایی ها نیاز به مشارکت فعال شهروندانش دارد. شهروندان برای رساندن خواسته ها و پیام های خود به مسئولین سازمانها، واحد ها و مدیران ارشد شهرداری بدون واسطه با اداره روابط عمومی شهرداری از طریق فضای مجازی ارتباط می گیرند و مشکلات و نارسایی های محلات خود را مطرح می کنند.
وی با بیان اینکه به کارگیری بسترهای ارتباطی برای جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوبتر هدف و استراتژی روابط عمومی هاست افزود؛ فضای مجازی همیشه مضر نیست و استفاده از بستر رایگان فضای مجازی می تواند در رخ دادن یک اتفاق خوب هم نقش آفرینی کند.
وی ادامه داد؛ خوشبختانه شهروندان به گوشی های هوشمند با دوربین های با کیفیت مجهز هستند و با گرفتن عکس و فیلم از مشکلات محله شان و ارسال به آدرس t.me/shahrdariamol  در بستر تلگرام و آدرس ،  https://www.instagram.com/shahrdariamol
در بستر اینستاگرام می توانند بعنوان یک “شهر،یار” یاری گر خدمت گذارانشان در شهرداری آمل برای برطرف کردن مشکلات شهر باشند.
این مسئول در شهرداری آمل اظهار داشت، این پیامها خیلی سریع به مسئولین مربوطه منتقل شده و تا برطرف شدن مشکل از سوی اداره روابط عمومی پیگیری های مستمر صورت می گیرد. نتیجه این پیگیری ها در قالب عکسها و فیلم های قبل و بعد و با نام ارسال کننده در صورت رضایت شهروند در فضای مجازی منتشر می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.