×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
خسارت طوفان شدید به تاسیسات آمل

تندباد ۹۴ کیلومتری به واحد‌های مسکونی و تاسیات برق آمل خسارت شدیدی وارد کرد.

فرماندارشهرستان آمل گفت: براساس اعلام ایستگاه‌های هواشناسی وزش تندباد اواخر شنبه شب و بامداد یکشنبه در آمل حدود ۹۴ کیلو متر بر ساعت برآورده شده است.
سیدجعفر رسولی افزود: بر اثر تندباد شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر برساعت به سقف بیش از ده‌ها واحد مسکونی، انباری، برخی واحد‌های تجاری و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرد.
او گفت: آمار‌های دقیق خسارت‌های وارد شده به بخش‌ها ومناطق شهرستان توسط بخشداران ۵ گانه آمل در حال برآورد است و بزودی اعلام می‌شود.

رییسان اداره برق شهری شرق و غرب آمل نیز گفت: وزش تند باد دیشب خسارت‌های شدیدی به تاسیسات برق وارد کرد و سبب قطع برق منازل و واحد‌های کسبی حدود ۴۰ روستای این شهرستان شد.
رییس اداره توزیع برق شرق آمل نیز افزود: شکسته درختان و پرتاب سقف برخی خانه و تابلو‌های تبلیغاتی در مسیر خطوط فشار برق باعث پاره شدن سیم‌های فشارضعیف و قوی انتقال برق در این منطقه شد.
باقری گفت: حدود ۱۲ اکیپ توزیع برق شرق آمل از شب گذشته تاکنون درتلاش برای برقدارکردن روستا‌هایی که دچار خاموشی شدند، فعال است.

رییس اداره توزیع برق غرب آمل گفت: ۱۰ گروه از عوامل امدادی این اداره برای رفع خرابی‌های برق ناشی از تندباد شدید شنبه شب و بامداد یکشنبه در این منطقه اعزام شدند.
رضافیاض افزود: با تلاش تیم‌های امدادی و ماموران برق رسانی در منطقه امیدواریم برق روستا‌های قطع شده و برخی مناطق شهری تا ظهر و نهایتا عصر یکشنبه وصل شود.
شهرستان آمل با حدود ۴۱۵ هزارنفر جمعیت با ۵ بخش مرکزی، امامزاده عبداله، لاریجان، دابو ودشت سردر ۷۰ کیلومتری با ساری مرکزمازندران واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.