×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زیباسازی وساماندهی ورودی آمل از محور هراز/تحول دربلوار شهید منفرد

سید حمید هاشمی از اصلاح هندسی و ساماندهی ورودی آمل اولین شهر مازندران در محور هراز خبر داد.

هاشمی در جلسه بررسی نهایی طرح اصلاح هندسی و ساماندهی ورودی آمل از محور هراز، با اشاره به اینکه ورودی شهرها به عنوان یکی از عناصر هویت بخش شهر است گفت: شهر آمل بعنوان اولین شهر مازندران از تهران در محور هراز است و زمانی که مسافران از این ورودی وارد این استان می شوند با پیشانی استان مواجهه شده و نابسامانی و ناهنجاری های آن می تواند تصاویری ناخوشایند در ذهن ها تداعی کند.

وی ادامه داد: از این رو ورودی شهر باید از نظر طراحی متناسب به شرایط و شاخصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی بوده و از آراستگی و زیبایی مناسب برخوردار باشد.

شهردار آمل اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهرآمل ، ساماندهی و زیبا سازی ورودی‌های شهر است که نقشه های اجرایی طرح تهیه شده و به زودی عملیات اجرایی آن با همکاری اداره راه و شهرسازی آغاز می شود.

هاشمی تاکید کرد: تلاش داریم در شناساندن شهر به مسافران با ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در توسعه، آبادانی و رونق اقتصادی شهر اقدام کنیم.

بازگشایی و تعریض خیابان امیر ۷، منطقه را متحول می کند

سید حمید هاشمی در حاشیه بازدید ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل از پروژه ی بلوار امیر ۷، افزود: این پروژه به طول ۶۵۰ متر و در دو مسیر رفت و برگشت در حال اجراست.

وی از پیشرفت پروژه ابراز رضایت کرد و تصریح کرد؛ با بهره برداری از این پروژه، بلوار شهید منفرد نیاکی به کمربندی هزار سنگر _ محمودآباد متصل می شود.

شهردار آمل با اشاره به اینکه در این پروژه احداث ۶۵۰ متر کانال آب کشاورزی، هزار و ۳۰۰ متر پیاده راه سازی و نصب ۲۵ اصله تیر روشنایی در حال انجام است، گفت؛ با تلاش و کار شبانه روزی پرسنل شهرداری در واحد طراحی و نظارت، این پروژه در کمترین زمان ممکن بهره برداری خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد؛ همچنین در این پروژه ۵۰۰۰ متر مکعب آسفالت، ۲هزار و ۵۰۰ متر سنگ جدول، ۴ دهنه پل ماشین رو و جابجایی ۲۰ اصله تیر برق تا تکمیل و بهره برداری پروژه انجام می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.