×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع سبد کالا سفره مهربانی در آمل

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران از آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد کالا در قالب طرح سفره مهربانی امام رئوف به مددجویان زیر پوشش این نهاد در سراسر استان خبر داد.

رزمایش همدلی ۲ با هدف اهداء سبد کالا به نیازمندان جامعه در راستای فعلیت یافتن منویات مقام معظم رهبری با حضور جمعی از خادمیاران ،مسوولین کانون های محلی ،موضوعی و منطقه ای و تعدادی از مسوولین شهرستان و دکتر امام زاده مدیر دفتر آستان قدس رضوی استان مازندران و اصحاب رسانه و خبر در یک فضای مذهبی در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار گردید .

در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۵ قلم کالا در قالب یک سبد معیشتی هر کدام به ارزش سیصد هزار تومان در مجموع ۱۰۰۰ سبد کالایی توسط جمعی از خادمیاران بین نیازمندان از قبل شناسایی شده نقاط مختلف شهری و روستایی توزیع گردید .هزینه سبد کالا تدارک دیده شده از محل کمک های نقدی و غیر نقدی خادمیاران ، افراد نیکوکار و بخشی هم از دفتر آستان قدس رضوان تامین شده است.رزمایش با رمز یا علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز و پس از اجرای مانور در سطح خیابان های مهم شهری پایان و سبد کالای معیشتی عمدتا بعد از افطار بین نیازمندان جامعه هدف در سطح نقاط مختلف شهرستان پخش و توزیع شد .

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان آمل هم از دومین مرحله توزیع سبد کالا در طرح سفره مهربانی به تعداد هزار بسته به مددجویان زیرپوشش این دفتر وآسیب دیده‌های ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

احمد کوهستانی افزود: درمرحله نخست این طرح نیز هزار بسته غذایی نیز پیش از ماه مبارک رمضان توزیع شد و مقدمات هزار بسته غذایی دیگر توسط خیران و خادمیاران رضوی درحال آماده سازی هست که پیش از عیدفطر میان مددجویان زیرپوشش توزیع خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.