×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال همکلاسی های دهه ۵۰ از دانش آموزان سال تحصیلی جدید مدرسه طالب آملی

دانش آموزان سال ۵۰ مدرسه طالب آملی دریک حرکت نمادین به استقبال نوجوانان تازه وارد مدرسه طالب آملی رفتند.

در این مراسم که روز شنبه با فراخوان و برنامه ریزی قبلی به مناسبت  آغاز بازگشایی مدرسه برگزار شد ، حدود ۲۵۰ تن از دانش آموزانی که سال ۱۳۵۰ در مدرسه طالب آملی درس می خواندند ، حضور یافتند.

دانش آموزان دهه پنجاهی آمل که برخی از آنان در حال حاضر دارای مسئولیت های اجرایی در بخش های دولتی و خصوصی در سراسر کشور و حتی خارج از کشور هستند ، امروز قید کار و زندگی خود را زدند و پیرانه سر ، یاد دوران نوجوانی افتادند و یک دل سیر خاطرات آن دوران را با یکدیگر مرور کردند.

با این که مراسم در حضور دانش آموزان دهه ۹۰ و خانواده های آنها برگزار شد، شرکت کنندگان در آن هم بدون استثنا هر کدام بیش از ۵۵ سال از بهار عمرشان سپری شده بود ، ولی مجلس حال و هوای دورهمی دوستانه نوجوانان و جوانانی را داشت که پس از سال ها دوری یکدیگر را می دیدند .

با این که ۴ معلم مدرسه طالب آملی در سال ۵۰ در این مراسم حضور داشتند که دهه ۷۰ عمرشان را سپری می کنند ، ولی این موضوع باعث نشد تا مراسم به یک دورهمی تشریفاتی تبدیل شود .
یکی از بخش های جذاب این دورهمی ، تعریف خاطرات دوران مدرسه توسط تعدادی از شرکت کنندگان بود.

برای بسیاری از این افراد ، دورهمی و دیدار با همکلاسی ها آن هم در یک مکان و پس از حدود نیم قرن غیر ممکن تصور می شد و این یکی از نکاتی بود که سبب شد تا تمامی شرکت کنندگان به اتفاق تاکید کنند که امروز برای همه آنان یکی از بهترین روزهای زندگی بود.

مدیر برگزاری این مراسم گفت : ایده برگزاری این مراسم حدود ۴ سال قبل با برگزاری یک دورهمی محدود در داخل مدرسه طالب آملی شکل گرفت و برنامه ریزی کردیم که برای دور هم جمع کردن تمامی همکلاسی ها تلاش جمعی کنیم .

نعمت قربانی افزود : اسامی ۳۴۸ دانش آموز مقطع راهنمایی مدرسه طالب آملی در سال ۵۰ را فهرست کردیم و رایزنی کردیم و سرانجام خوشبختانه موفق شدیم حدود ۲۵۰ نفر را دور هم جمع کنیم .

وی هدف از برگزاری این دورهمی را مرور خاطرات سالیان گذشته برشمرد و گفت : با توجه به این که قصد داشتیم از معلمانمان هم در این مراسم دعوت و قدردانی کنیم ، بازگشایی مدرسه را برای این کار انتخاب کردیم .

قربانی افزود : امسال از سوی هیات امنای دانش آموزان دهه ۵۰ مدرسه طالب آملی آمل، تعداد ۵۰ کارت هدیه تهیه وبه ۵۰ نفر از دانش آموزان ممتاز این مدرسه که در مسابقات علمی، فرهنگی وهنری در سطح شهرستان، استان وکشوری حائز رتبه می شوند، اهداء خواهد شد./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.