×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از پرداخت 5 میلیاردو291میلیون ریال وام بلاعوض به بهره‌برداران خسارت دیده از سیل بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی با بیان این خبر گفت: برای پرداخت تسهیلات کم بهره و کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان سیل امسال در بخش کشاورزی، 418پرونده تکمیل و مشخصات خسارت‌دیدگان در سامانه سجاد در فرمانداری آمل ثبت و به کار گروه استانی ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل اظهار کرد: در این رابطه، کارگروه تخصصی شهرستانی تشکیل و کار بررسی میدانی خسارت توسط 12 گروه کارشناسی انجام شد.

وی افزود: 418 فقره پرونده به مبلغ 5 میلیارد 291میلیون ریال به کارگروه استانی ارسال و 418 فقره پرونده، 5 میلیاردو291میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شد.

اسلامی ادامه داد: روند پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره به کشاورزان خسارت دیده از سیل به صورت روزانه در حال انجام است و با توجه به تخصیص اعتبار مربوطه با هماهنگی فرمانداری تمامی کشاورزان خسارت دیده از سیل تحت پوشش دریافت خسارت قرار خواهند گرفت.

اجرای طرح انتقال آب زراعی در آمل

سیدحسین اسلامی با اشاره به اجرای عملیات ساخت کانال‌های آب رسانی زمین‌های کشاورزی به عنوان یکی از راهکار‌های علمی و عملی برای مقابله با کم آبی گفت: با توجه به بحران کم آبی، روش‌های آبیاری برای بعضی مناطق جوابگو نبوده و بایستی با روش‌های نوین در مصرف آب صرفه جویی کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل به اجرای عملیات انتقال آب زراعی در روستا‌های کیان و نوا این شهرستان اشاره کرد و افزود: حجم قرارداد اجرای این طرح به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر از نوع پلی اتیلن و کانال بتنی است.
سیدحسین اسلامی، طرح انتقال آب روستای کیان با پلی اتیلن را به طول هزار متر با استخر ذخیره آب به مساحت ۸۴ مترمکعب و طرح انتقال آب روستای نوا با پلی اتیلن به طول هزار و ۲۰۰ متر با استخر ذخیره آب با میزان ذکرشده  اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.