×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه آمل با بیان اینکه روز قدس روز بیداری جهان اسلام و ظلم ستیزی است، تصریح کرد:معامله قرن نادیده گرفتن کشور فلسطین است، که به برکت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، هرگز محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در نماز جمعه این هفته آمل هم‌زمان روز قدس با اشاره به اینکه معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد، اظهار کرد: ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد و معامله قرن را مطرح کرد، اما این معامله نابود شدنی است و هرگز محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: اعراب به این معامله تن دادند، ولی ملت هایشان با وجود بیداری اسلامی از حزب الله لبنان و رهبری درس می گیرند و نشان دادند که از دست نشانده های غرب پیروی نمی کنند، نمونه آن خبرنگار سنی است که در ترکیه سربریده شد .

وی به دغدغه رهبری اشاره کرد و گفت: در راس حکومت مردم هستند، زمانی که چیزی گران می شود، باید خرید نکنند، تمام دنیا این فرهنگسازی وجود دارد، در گران فروشی باید یک نگاه حاکم شود و آن نخریدن است.

مرتضویی یکی از ویژگی های امام علی ع را مهربانی خواند و تصریح کرد: باید کردار امام برای ما درس باشد، این خانواده کوچک در همه ابعاد زندگی برای تمام بشر حتی غیر مسلمانان درس بزرگی هستند.

وی اظهار کرد: مردم داری، نگاه خیرخواهانه به مردم و فقرا همه باید در زندگی مانقش ببندد، مردم را دسته بندی نکنیم و تمام وجود برای محبت به مردم قرار دهیم، ما نیز باید به سمت فرهنگ قرآنی و دینی برویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.