×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اشتغالزایی ۵۱۷ نفر با استفاده ازتسهیلات بهین یاب در آمل

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از معرفی متقاضیان برای دریافت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب در شهرستان آمل به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: تعداد طرح‌های مصوب بانکی ۵۵ مورد با اشتغالزایی ۵۱۷ نفر است.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان آمل اظهارداشت: تعداد ثبت نام کنندگان در سايت 69 مورد بوده در حال حاضر 55مورد در کميته بررسي شده وپروندها به شعبه ها ارسال گرديد .
وي اظهار کرد: براي پرداخت تسهيلات بهين ياب، بايد بنگاه‌ها با طرح توجيهي فني، ‌مالي و اقتصادي مناسب فعاليت توسعه با تصويب کارگروه استاني به بانک هاي عامل معرفي شوند.


اسلامي با بيان اينکه بنگاه‌هاي توليدي که محصولات آنها در بازار فروش قابل قبول باشد و فقط منجر به انباشته شدن محصولات در انبار نشود در اولويت دريافت تسهيلات بسته رونق توليد هستند.

وي تصريح کرد: براي توسعه فعاليت بنگاه هاي توليدي که به دليل کمبود نقدينگي فعاليت آنها کمتر از ظرفيت اسمي است و از ميزان اشتغال پايدار توجيه‌پذيري برخوردار باشند نيز در اولويت دريافت اين تسهيلات هستند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پرونده ها پس از بررسي و کارشناسي طرح در کميته بررسي و پس از تأييد به کارگروه استاني ارسال مي شود.

 پدافند غير عامل در بخش کشاورزي

سيد حسين اسلامي مدير جهاد کشاورزي شهرستان آمل با بيان اين خبر گفت : اهميت پدافندغيرعامل در زمان کنوني که کشورهاي ابرقدرت با استفاده از انحصاري کردن محصولات کشاورزي بدون استفاده از اسلحه به جنگ ديگر کشورها مي روند پرداخت و گفت که با برنامه ريزي مدون و تمهيدات لازم و پيشگيرانه باعث کاهش خطرات احتمالي مخصوصا در بخش توليد محصولات کشاورزي و دامي و منابع طبيعي و حفظ محيط زيست باشيم..

-وي افزود : با توجه به مفاد آئين نامه اجرايي پدافند غيرعامل مقرر گرديد که اعضاي کارگروه نسبت به تعيين مراکز آسيب پذير و حساس و اولويت بندي طرح ها و پروژه ها در مواجهه با تهديدات و آسيب ها با ارائه راهکارها جهت حفظ سرمايه ملي تنظيم و به کارگروه ارسال نمايند.

-وي بيان کرد: که اعضا در تعامل با تشکل ها و انجمن ها و صنوف مرتبط ضمن بيان اهميت پدافند غيرعامل پيشنهادها و راهکارهاي عملي را به کارگروه اعلام نمايند.

وي اظهار داشت: که اعضاي کارگروه جدول زمان بندي و تقويم آموزشي مرتبط با اهداف پدافند غيرعامل به کارگروه ارسال نمايند.جهت آشنايي بيشتر اعضاء با مباني و اصول پدافند غيرعامل برنامه آموزشي براي اعضاي کارگروه تشکيل گردد.

وي در پايان ادامه داد اعضاء کارگروه متشکل از جهاد کشاورزي، اداره صنعت و معدن و تجارت ، منابع طبيعي، دامپزشکي ، محيط زيست ، موسسه تحقيقات برنج، شبکه بهداشت،اطاق اصناف، بسيج کارگري و کارمندي ،نماينده غله شهرستان مي باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.