×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسهیلات۱۲۵ میلیارد ریالی برای مکانیزاسیون کشاورزی آمل

۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان آمل جذب شد.  

سید حسین اسلامی مدیرجهاد کشاورزی آمل گفت: از ابتدای پارسال تا پایان سال از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی ۱۲۵ میلیارد ریال در بخش ماشین آلات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین، تیلر، ماشین نشاء کار جذب شده است.  

وی افزود: ساماندهی، کاهش هزینه تولید، بهبود بهره وری، افزایش ضریب درجه مکانیزاسیون با جایگزینی ماشین‌های نو اهداف این مدیریت است.

اسلامی گفت: از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با سود ۱۵ درصد و سهم اورده ۲۰ درصد به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرجهاد کشاورزی آمل افزود: اعتبار تخصیصی ۴۴ میلیارد ریال بوده که با هدایت مراکز جهاد کشاورزی و ادارات تخصصی و همراهی بانک کشاورزی جذب ۱۲۵ میلیارد ریال با جذب ۳۰۰ درصدی در شهرستان آمل انجام گرفته است.



توزیع گوشت مرغ منجمد در آمل

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی و تثبیت قیمت مرغ و تعادل در عرضه و تقاضا، از سوی واحد تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی آمل و با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام استان و مدیریت توسعه بازرگانی  جهاد کشاورزی مازندران ،۳ تن گوشت مرغ را در این شهرستان توزیع شد.
وی افزود: شبکه مصرف و تنظیم بازار با هدف ایجاد ثبات نسبی در قیمت کالا‌ها و جلوگیری از نوسانات کاذب و بی رویه و لزوم ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای مواد پروتئینی در بازار مصرف تشکیل شده و روند توزیع تا متعادل شدن بازار ادامه دارد.
مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: هیچ گونه مشکلی برای تنظیم بازار سال ۹۸ در این شهرستان وجود ندارد و جهاد کشاورزی  آماده پشتیبانی کامل از بازار در طول ایام سال می‌باشد.
اسلامی افزود: از اول سال تا کنون ۱۲ تن مرغ منجمد و ۲۲.۵ تن گوشت منجمد جهت تنظیم بازار بین شهر وندان آملی توزیع شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.