×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرجهاد کشاورزی آمل با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش طیور در کشور گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد تولید مرغ گوشتی مازندران در این شهرستان تولید می‌شود.

سید حسین اسلامی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: انواع مکمل‌های جدید طیور، دان مرغ و جدید‌ترین دستگاه‌های مربوط به سامانه گرمایشی و سرمایشی واحد‌های دامی و طور در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با اعلام خبر برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در آمل هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت‌های استان‌های مختلف کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون واسطه و دلالی اعلام کرد.

اسلامی با بیان اینکه با برگزاری این نمایشگاه به دنبال تحقق دو دستاورد مهم اقتصادی و بخش آموزشی آن هستیم، ادامه داد: با این اقدام به نوعی در تلاش هستیم تا فضای خالی و حلقه گم شده بین دانشگاه، صنعت و بازار برای افراد جویای کار برطرف و پر شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه شرکت و واحد تولیدی بخش صنعت دام و طیور از استان‌های تهران، گلستان، یزد و مازندران توانمندی‌های و تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

وی ادامه داد: ارائه و تقویت تولیدات داخلی و تشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی دربخش کشاورزی در راستای اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: در طول نمایشگاه دوره‌های آموزشی با حضور محققان کشاورزی، در زمینه‌های بهبود تولید شیر، کاشت، داشت وبرداشت و مدیریت گاوداری برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی آمل برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.