×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
افزایش 12 درصدی مطالبات بانکی 6 ماهه نخست در مازندران نسبت به کل سال 96

سرپرست دفترجذب وحمایت ازسرمایه گذاری استانداری مازندران از افزایش ۱۲ درصدی مطالبات بانکی 6 ماهه اول سال جاری در استان نسبت به کل سال 96خبرداد.

سیدرحیم بخشی سرپرست دفترجذب وحمایت ازسرمایه گذاری استانداری مازندران در جلسهاشتغال ویژه امل با بیان اینکه بانک‌ها به کسانی وام می‌دهند که اهلیت اجرایی و بانکی و برگشت سرمایه داشته باشند، گفت: درسال ۹۶ قریب به ۲۸۰ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال منابع در اختیار بانک‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مصارف وام در مازندران در سال گذشته ۳۰۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال بود افزود: مطالبات بانک‌ها در سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۲ میلیارد ریال بود.

بخشی با بیان اینکه در شش ماه سال جاری منابع بانکی ۳۲۰ هزار و ۷۸۴ میلیار ریال است، افزود: مصارف بانکی در مازندران در ۶ ماه نخست سال ۳۱۵ هزار و ۶۳۷ میلیارد ریال بود.

بخشی با اشاره به اینکه مطالبات بانکی در شش ماه نخست سال در مازندران ۳۳ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال است، گفت: نسبت شش ماهه اخیر به آمار کل سال ۹۶ شاهد ۱۲ درصد افزایش مطالبات بانکی در مازندران هستیم.

سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل نیز در این جلسه گفت : باتوجه به جلسات مکرري که در فرمانداري در غالب حمايت از توليدکنندگان داخلي وايجاد اشتغال گذاشته ايم ، امروز شهرستان آمل داراي رتبه برتر در زمينه ايجاد اشتغال در استان مي باشد و توانستيم در ايجاد اشتغال سهم بسزايي در شهرستان داشته باشيم .

اين مسئول در ادامه افزود : در آمل 108 طرح مصوب شد که 65 پرونده در دست بررسي داراي تأييديه نهايي مي باشد که اين رقم رقم بالايي را به ثبت رسانده است .

معاون استاندار گفت : بانکها و مديران ادارات مربوطه بايد بيش از پيش براي حمايت از فعالان اقتصادي و ايجاد اشتغال پايدار تلاش ويژه اي را نمايند تا بتوانيم در صنعت مانند سنوات قبل برگ زريني در شهرستان آمل داشته باشيم .

سيد جعفر رسولي در ادامه مطرح کرد :  تعداد 34 پرونده به مبلغ 26 ميليارد تومان با اشتغالزايي 244 نفر در شهرستان آمل در تسهيلات فراگير داده و تعداد ديگري از پرونده ها در دست بررسي مي باشند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.