×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مديران شرکتها باید تشويق و ترغيب شوند تا اشتغال پايدار ايجاد نمايند

فرماندار ویژه شهرستان آمل :واحدهای تولیدی که در سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایران  که در حال فعالیت و تولید هستند مدیران شهرستانی نباید حمایت هایشان را قطع کنند بلکه باید این مدیران را تشویق و ترغیب نمود تا کالای ایرانی بوجود بیاورند و اشتغال پایدار ایجاد نمایند .

سیدجعفررسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل در بازدید و بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی امام زاده عبدالله (ع) با حضور مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی انجامشد اظهارداشت:مدیران وفعالان اقتصادی مدیران مربوطه شهرستانی باید حمایت های ویژه ای را در چهارچوب قانون برای تولید کالای ایرانی و اشتغال پایدار از فعالان اقتصادی در دستور کار خود قرار دهند.

معاون استاندار ادامه داد:باتوجه به اشتغال تعداد زیادی از کارگران  همه ما مدیران اعم از دستگاههای دستگاههای دولتی و غیر دولتی و بانکهای عامل باید حمایت همه جانبه داشته باشیم تا خللی در جهت تولید و اشتغال برای این عزیزان بوجود نیاید و نارضایتی صنعتگران را به همراه نداشته باشد .

سید جعفر رسولی اظهار داشت : همه مدیران ذیربط باید نگاه ویژه در جهت حمایت از صنعتگران و فعالان واحدهای صنعتی داشته باشیم و با تمام قوا از هر فرصتی و با استفاده از ظرفیتهای قانونی و نیروهای جهادگر باید مشکلات پیش روی صنعتگران را برداریم تا آنها با توان بالا به تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار بپردازند .

در پایان سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : باتوجه به اینکه 45 درصد از صنعت و 75 درصد از صادرات استان به شهرستان آمل تعلق دارد به همین دلیل مشکلات کارگری و تسهیلات نیز در آمل بیشتر از شهرهای دیگر می باشد که نیاز به حمایت مدیران استانی می باشد و در ستاد تسهیل همواره حمایت از صنعتگران و فعالان اقتصادی مد نظر ما می باشد تا با راه حل قانونی بتوانیم خدمتی به این عزیزان بکنیم .

در ادامه اصغري مدير کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در رابطه با مشکلات پيش روي صنعتگران گفت : شرايط ، شرايط خاصي است که بايد در کنار صنعتگران باشيم و باتوجه به تحريمهاي موجود بتوانيم مسائل و  مشکلات تحريم را حل نمائيم .

اين مسئول در ادامه افزود : مصوبات کارگروه ستاد تسهيل در حکم قانون بايد عمل شود و مديراني که نسبت به اين حکم تبعيت نمي کنند و آنرا در دستور کار خود قرار نمي دهند بايد با آنها برخورد گردد.

مديرکل تعاون گفت : در سامانه کارا تعداد 8 بانک داريم که 4 بانک همکاري 100 درصد دارند و تعداد 4 بانک اصلاً همکاري نمي کنند که بايد با مديران استاني در رابطه با عدم همکاري جلسات برگزار نمائيم تا مشکلات پيش رو را حل نمائيم چون حمايت بانکها خيلي مهم است که با صنعتگران همکاري لازم را بعمل آورند تا مشکلي براي اين عزيزان بوجود نيايد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.