×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برداشت 19 هزار و 500 تن سیب از باغات مزارع لاریجان تصریح کرد: برداشت مرکبات در آمل از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه در فروش برنج کشاورزان مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: برداشت سیب در سطح یک هزار و 770 هکتار در آمل انجام شد.

رییس جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برآورد تولید بیش از 57 هزار تن محصول مرکبات در آمل یادآور شد: ذخیره‌سازی و خرید مرکبات شب عید هم راستا با سیاست استان در شهرستان آمل انجام می‌شود.

اسلامی در پایان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بارش اخیر به برخی مزارع کشاورزی آمل از 8 تا 15 درصد خسارت زده باشد، گفت: بارندگی اخیر خسارتی به باغات سردسیر و تاسیسات زیربنایی وارد کرد که پیش بینی خسارت را  53 هزار و 258 میلیون ریالی جمع بندی کردیم.

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به آغاز کشت پاییزه در این شهرستان، گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۶ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان به زیر کشت انواع محصولات پاییزه رفته است.

وی افزود: دانه‌های روغنی، علوفه و سبزی و صیفی عمده‌ترین محصولات پاییزی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: بیشترین سطح زیرکشت پاییزه این شهرستان، با حدود یک هزار و ۸۵۰ هکتار مربوط به کشت علوفه بوده، یک هزار و ۴۲۵ هکتار نیز به کشت سبزی و صیفی و ۲۳۱ هکتار به کشت کلزا اختصاص داده شده است. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.