×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل  از برپایی وخدمت رسانی 10 موکب از مازندران در کربلا ونجف برای ایام اربعین حسینی خبرداد.

جعفر رسولی، فرماندار ویژه آمل در جلسه ستار اربعین و ستاد عتبات عالیات با بیان اینکه برای برپا کردن موکب در کربلا باید از استان مجوز اخذ شود، گفت: طبق نامه استان موکب های فاقد مجوز حمایت و با انها همکاری نخواهند شد.
وی با اشاره به اینکه لیست موکب هایی که در کربلا و نجف قصد موکب زدن دارند باید در استان وجود داشته باشد، عنوان کرد: استاندار مازندران به دنبال این است که 10 موکب به نمایندگی از استان مازندران در کربلا و نجف موکب برپا کنند تا خدمات به خوبی و با برنامه ریزی به مسلمین ارائه شود.
این مسول با بیان اینکه اگر قرار است گروهی از امل موکب بزنند باید از استان مجوز و در شهرستان نیز مراحل قانونی را طی کنند، تاکیدکرد: بخشداران و دهیاران در زمینه کمک به موکب های اربعین پویا فعالیت کنند.
معاون استاندار مازندران گفت: افرادی که به موکب ها کمک می کنند در راه امام حسین کمک می کنند و کار انها معامله با خدا است.
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه تا به حال مجوزی بابت برپایی موکب از آمل داده نشده است، ادامه داد: 65 اتحادیه در اصناف آمل در زمینه کمک به موکب ها قدم بردارند.
وی ادامه داد: برای کمک به موکب ها و روز اربعین به مردم اطلاع رسانی شود
رسولی اظهار داشت: آمل شهر دیار علویان است و مردم آمل در دهه اول محرم اقدامات بزرگی در راه امام حسین انجام می دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.