×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که برنامه های ماه محرم باید به نحوی شایسته صورت گیرد، افزود: بهره گیری از فرهنگ عاشورایی زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد که می توانیم با استعانت از آن در مسیر خوبی ها قرار گیریم.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های عزاداری ایام محرم در بقاع متبرکه این شهرستان را مورد تاکید قرارداد و گفت: برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود تا ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و خاندان عصمت و طهارت نشان داده می شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد موقوفات این شهرستان با نیت عزاداری امام حسین (ع) وقف شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: مدیحه سرایی، سلسله نشست‌های تبیین حماسه امام حسین (ع)، برگزاری همایش‌های مختلف، استقبال از دسته جات عزاداری، سیاه پوش کردن بقاع و امامزادگان، قرائت زیارت عاشورا از شب اول محرم تا اربعین حسینی، توزیع بسته‌های فرهنگی بین عزاداران و برپایی خیمه معرفت از جمله برنامه‌های ایام محرم در بقاع متبرکه است.

بهرامی افزود: در اولین روز جمعه ماه محرم مراسم باشکوه جهانی شیرخوارگان حسینی با حضور بانوان به همراه خردسالانشان در بقاع شاخص برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بهرامی از برگزاری مراسم معنوی سوگواره احلی من العسل برای جوانان و نوجوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش در بقاع شاخص شهرستان خبرداد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.