×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عزم جدی مسئولین برای ساماندهی و جمع اوری دکه های کبابی سطح شهرآمل

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری آمل از لزوم تشکیل کارگروه جهت شناسایی، ساماندهی و جمع اوری دکه های کبابی سطح شهرخبرداد.

حسن مهدوی فرگفت :  امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان ساماندهی مشاغل شهری ، اداره بهداشت ، دامپزشکی و محیط زیست وجود  دکه های بدون نام و نشان کبابی در سطح شهر می باشد.

وی ادامه داد : سرو کباب در دکه های بی نام و نشان که هیچگونه مجوزی از سوی شهرداری جهت استقرار در سطح شهر دریافت ننموده اند موجب سد معبر و سلب آرامش شهروندان گردیده است .

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری افزود : مسئله مهم تر در خصوص این دکه های کبابی ، بحث بهداشتی عاملین فروش و محصولات قابل فروش می باشد که بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، که ان شاالله با همت اداره محترم بهداشت  از آن جلوگیری خواهد شد.

مهدوی فر در پایان نیز اعلام نمود که  کاملا آماده همکاری با ادارات بهداشت  ، دامپزشکی ، محیط زیست و نیروی انتظامی هستیم .

در ادامه مهندس اسکو نماینده اداره بهداشت شهرستان با قدر دانی از سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری امل در جهت ساماندهی دکه های کبابی سطح شهر گفت :

ما نیز جهت جلوگیری از این خدمات غیر بهداشتی به مردم ، توسط دکه های کبابی نیازمند یاری دادستانی محترم و نیروی انتظامی می باشیم ، تا مراحل شناسایی، ساماندهی و جمع اوری آنان صورت پذیرد.

وی در ادامه به شهروندان یادآور شده که اداره بهداشت به هیچ عنوان بهداشت دکه های کبابی سطح شهر را تایید نمی کند و مردم توجه داشته باشند تا از مصرف محصولات این دکه ها جدا خودداری نمایند.

درپایان دکتر عرفان معاونت اداره دامپزشکی شهرستان ضمن اعلام امادگی جهت جلوگیری ار این تخلفات اعلام نمود : اداره دامپزشکی امل محصولات هیچ یک از این دکه های کبابی سطح شهر را تایید نمی کند ، و از مردم شریف تقاضا می شود تا از سرو کباب در این دکه ها که هیچگونه نام و نشانی در ادارات بهداشت و درمان و اداره دامپزشکی و مجوزی از سوی شهرداری محترم ندارند خوددراری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.