×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید مدیرکل بهزیستی مازندران برفعالیت‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دوران کودکی

مدیرکل بهزیستی مازندران  با اشاره اینکه با توجه به رشد صنعتی و تکنولوژی زمینه برای آسیب‌های اجتماعی بیشتر وجود دارد، افزود: برای جلوگیری از این آسیب‌ها باید برنامه‌ریزی و مقابله کرد و فعالیت‌های آموزشی را از دوران کودکی دستور کار قرار دهیم.

مرکز مشاوره فرا روان با حضور سعید آرام، مدیر کل بهزیستی استان مازندران، معاونین وی و رئیس اداره بهزیستی آمل و همچنین چند تن از روسای ادارات شهرستان آمل به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.

سعید آرام مدیرکل بهزیستی استان مازندران در این مراسم با اشاره به وجود ۴ مرکز در آمل اظهار کرد:با توجه به جمعیت این شهرستان ظرفیت بیش تر از این تعداد مرکز خواهیم داشت تا پرونده ها با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ پرونده های بیش تری ارجاع داده شده است عنوان کرد: نباید پرونده ها رسوب کنند، همانطور که بهزیستی کار غربالگری را انجام می دهد، کار نظارت برروی پرونده های ارجاع داده شده را داشته باشد تا ظرف ۴۵ روز پیگیری شوند.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران  به ۱۵۰ مرکز مشاوره در این استان اشاره کرد و افزود: نسبت به استان های دیگر وضعیت خوبی داریم، با بالا رفتن آگاهی و دانش در جامعه احساس نیاز به مراکز مشاوره در میان مردم ایجاد شده است که باید مکانی هم برای مراجعه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: شرایط اجتماعی به سمتی رفته که دیگر با الگوهای سنتی نمی توان راه حلی برای مشکلات گشود با بهره گیری از الگو های علمی می توان به سراغ درمان رفت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.