×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وصول ۵ درصد عوارض پایانه ها از تیرماه سالجاری در آمل

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از وصول ۵ درصد عوارض پایانه ها از تیرماه سالجاری در آمل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل، محمد علی سبز علی پور در جلسه ای مشترک با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت های حمل و نقل در پایانه فیروزی آمل اظهار کرد: اخذ ۵ درصد عوارض شهرداری بر طبق ماده ۴۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده از تیرماه سالجاری در آمل اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر با همکاری  و پشتیبانی شهرداری آمل نسبت به رفع نواقص در پایانه فیروزی اقدامات لازم را انجام داده است افزود: از تیرماه سالجاری فضای فعالیت برای مسافربران شخصی در محدوده پایانه فیروزی بسته خواهد شد .

سبز علی پور با بیان اینکه هر خودرویی برای خروج از پایانه باید صورتحساب خود را ارائه دهد خاطرنشان کرد: با ایجاد نظم بیشتر و فرهنگ سازی موثر در این مجموعه شهروندان تفاوت بسیار زیادی بین خودروهای شناسنامه دار پایانه و خودرو های شخصی قائل خواهند شد .

وی از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برای حمایت از این سازمان در اجرای وصول ۵ درصدی عوارض پایانه ها تشکر کرد و گفت: این عوارض قانونی صرف بهبود حمل و نقل شهری و زیرساخت های شهری خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.