×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه ۵هزار نفره آمل در هفته دولت سال بعد

وزیر ورزش و جوانان بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه ۵هزار نفره آمل در هفته دولت سال بعد با تخصیص اعتبار ویژه خبرداد.

با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار مازندران، نماینده آمل، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران صبح مجتمع فرهنگی و ورزشی پایین بازار آمل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این سالن ورزشی ، کلنگ یک مجموعه ورزشی دیگر شهرداری آمل را در بلوار بنفشه این شهر به زمین زد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این سالن ورزشی از استادیوم 5 هزار نفری شهر امل که از 13سال قبل شروع و همچنان نیمه کاره ماند نیز بازدید کرد.

مسعود سلطانی فر دراین بازدید با اشاره به اینکه تعداد ورزشگاه های ۵هزار نفره در کشور بسیار زیاد است و تلاش می کنیم این ورزشگاه ها به بهره برداری برسد، تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به بهره برداری از این پروژه ها، ورزشگاه های ۵هزار نفره فاز بندی شده و این پروژه ها در فاز نخست به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست پروژه های ۵هزار نفره، زمین و نور پیست و رختکن آماده شده و به بهره برداری می رسد و در فاز دوم نیز جایگاه تماشاچیان بهره برداری می شود، افزود: ورزشگاه شهید چمران آمل نیز به دو فاز تقسیم و در فاز نخست آماده سازی می شود.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه این پروژه با اعتبار ملی و استانی به پایان می رسد، گفت: ۵میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و ۵میلیارد تومان نیز از سوی استانداری مازندران برای پایان این ورزشگاه کمک خواهد شد.

همچنین عزت الله یوسفیان ملا این مراسم اظهار داشت: ۱۸ پروژه عمرانی ملی در زمینه های مختلف در شهرستان آمل در دست اجرا است.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی پایین بازار در مدت کمتر از هشت ماه اظهار داشت: این مکان قبلا حمام بود و با حمایت شهرداری اکنون به سالن ورزشی تبدیل شده است.

وی با تقدیر از دولت و اینکه متاسفانه دولت مظلوم واقع شده است گفت: دولت در اجرای بسیاری از پروژه ها در شهرستان حمایت های خوبی داشته است و ۱۰۰ درصد اعتبار آن را تخصیص داده است.

:خسرو ابراهیم زاده عضو شورای شهر آمل نیز با بیان اینکه سالن ورزشی پایین بازار اردیبهشت ماه امسال کلنگ زنی شده است گفت: این طرح با زیربنای ۸۰۰ مترمربع، ساختمان اداری و در دو طبقه ۳۰۰ متری ساخته شده است.

وی میزان هزینه صرف شده برای پروژه سالن ورزشی آمل را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: آمادگی داریم با انجام توافق با ورزش و جوانان، سالن های طبقاتی در شهر ایجاد و سرانه ورزشی را ارتقا دهیم.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع در مدت کمتر از ۸ ماه ساخته و بهره برداری شد، افزود: برای ساخت این مجتمع فرهنگی و ورزشی حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 
وی گفت: این مجتمع دو طبقه‌ای سالن بدنسازی، سالن ورزش‌های توپی و سالن ورزش‌های رزمی دارد و با افتتاح آن تعداد مجموعه‌های ورزشی زیرپوشش شهرداری آمل به ۳ مجتمع افزایش یافت.
احمد امیرسلیمانی افزود : شهرداری آمل به منظور هدفمندکردن فعالیت‌های ورزشی برای نخستین بار در سطح شهرداری‌های مازندران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری آمل را راه اندازی کرده است.
شهردارآمل افزود: شهرداری آمل در سال‌های گذشته نیزسابقه تیم داری رشته‌های مختلف ورزشی از جمله هندبال، کشتی فرنگی، تکواندو، ووشو وبسکتبال با ویلچر در سطح لیگ برتر و دسته یک باشگاه‌های کشور را داشت و حتی در بسکتبال باویلچر قهرمان کشوری را کسب کرده بود.
وی با بیان اینکه دو سال قبل نیز نخستین کورت شیشه‌ای اسکواش شمال کشور در یکی از پارک‌های شهرآمل افتتاح شد، گفت: توسعه ورزش همگانی با انتخاب مربیان مرد و زن در سطح پارک‌های سطح شهر به منظور تشویق شهروندان برای ورزش به صورت منظم ادامه دارد.
شهردارآمل گفت: پس از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای پایین بازار، عملیات ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر نیز در شرق آمل از سال آینده اغاز می‌شود و تلاش خواهد شد درسال ۹۸ نیز بهره برداری شود./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.