×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف چوب جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف بيش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی بخش دابودشت این فرماندهی موفق به شناسائی شناسایی ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

وی افزو د: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران با شناسایی محل دپویچوب‌های قاچاق از سوی متهمان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از محل فعالیت آنان بیش از ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حین بارگیری چوب قاچاق از سوی متهمان در این محل خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگی و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، گفت: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت ‎‌ها و تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد دارد.



کشف ۲ کیلوگرم هروئین در آمل


فرمانده انتظامی شهرستان آمل همچنین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر، اهل یکی از استان‌های غرب کشور در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را حین تردد در جاده هراز شهرستان آمل شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲ کیلو مواد مخدر هروئین از خودروی متهم خبر داد و افزود: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ آزادی با بیان اینکه سوداگران مرگ همواره با مقصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان سودجوی مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.