×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه دابو ودشت سر، همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند.

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه بخش دابودشت و دشت سر؛ حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده آملی در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به لزوم تکریم به مردم شریف و نجیب و عزیز و بصیر منطقه در چهلمین سال انقلاب؛ میز خدمت در روزهای جمعه در مصلی را تدارک دیده تا از نزدیک پای درد دل و مشکلات مردم نشسته و با تمام توان نسبت به حل و فصل مشکلات قانونی و شرعی مردم که صاحبان این نظام اند مبادرت نمایند. 

این مسئول خدوم و دلسوز و مردمی در ادامه به مباحث ذیل پرداخته اند: همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی موظفند که برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای شهروندان به کار گیرند. 

حال برای رفع این معضل و افزایش ارتباط مردم با مسئولین پل ارتباطی تازه ای تعریف شده است و آن هم اجرای میز‌خدمت در مصلا های نماز جمعه می باشد. 

این اقدام با هدف تکریم شهروندان و پاسخگویی به پرسش های آنها در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسیاری مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخی از مواردی که نیاز به بررسی و کار کارشناسی داشته باشد ظرف مدتی پاسخ داده می شود.

در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم، با قرار دادن میز خدمت در نماز جمعه بخش، مسئولان بدون واسطه، پاسخگوی نیاز های مردم است . از مسئولین دو بخش و دو شهر می خواهم در راستای تسهیل امور اداری و حل مشکلات مردم، روزهای جمعه، میز خدمتی در مصلای نماز جمعه مستقر کنند.

بخشداران و شهرداران محترم و  مسئولین ادارات دو شهر و دو بخش حدود یک ساعت مانده به اذان ظهر روزهای جمعه، میز خدمت در مصلی مستقر کنند تا مردم بدون حضور در ادارات و صرف زمان زیاد، مشکلات اداریشان حل شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.