×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت 6 کارگروه در ستاد باز آفرینی شهری در خصوص مناطق آسیب پذیر آمل

معاون سیاسی فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا همزمان با ارتقای سلامت جسمی در دو منطقه اسیب پذیر، بر ارتقا سلامت روحی نیز تلاش کنیم، عنوان کرد: 6 کارگروه در ستاد باز افرینی شهری  در خصوص این دو منطقه فعالیت می کنند.

ناییج نژاد، معاون سیاسی فرمانداری ویژه آمل در جلسه کارگروه ازتقا وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت، ستاد بازآفرینی شهری که صبح امروز در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، با بیان اینکه 2 منطقه اسیب پذیر در امل وجود دارد، گفت: اجرای پروژه عمرانی در این 2 منطقه موجب ارتقای سلامت روانی و جسمانی نیز می شود.
وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا همزمان با ارتقای سلامت جسمی در این 2 منطقه اسیب پذیر، بر ارتقا سلامت روحی نیز تلاش کنیم، عنوان کرد: 6 کارگروه در ستاد باز افرینی شهری  در خصوص این 2 منطقه فعالیت می کنند.
این مسول با بیان اینکه ستاد بازافرینی استان، منطقه امت اباد را علاوه بر سکونتگاه غیررسمی و آسیب پذیر، بافت فرسوده نیز اعلام کرد و خواستار توامندسازی این منطقه شد، تاکیدکرد: ستادبازافرینی استان تا پایان سال منطقه امت اباد را انتخاب کرد تا علاوه بر کارهای عمرانی، بر ارتقا فرهنگ منطقه نیز نگاه ویژه و برنامه های جدی تری اجرا شود.
معاون سیاسی فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه در چندسال اخیر منطقه امت اباد از بعد عمرانی پیشرفت های زیادی داشت، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در امت اباد باید برگزاری کلاس های تنظیم خانواده و کنترل جمعیت خانواده باشد.
ناییج نژاد با بیان اینکه کلاس های آموزش های اجتماعی و مشاوره خانواده در کنار تنظیم خانواده در امت اباد برگزار شود، خاطرنشان کرد: خانواده ها در این 2 منطقه باید آموزش فرزندان و تربیت صحیح آنها را جدی بگیرند.
وی از اولویت های مهم  در امت آباد را آگاهی مردم منطقه نسبت به مسائل بهداشتی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: تمامی کودکان در امت اباد واکسن دریافت کرده اند و افراد دارای بیماران خاص زیر نظر شبکه بهداشت هستند.
این مسول با بیان اینکه ساکنین مناطق اسیب پذیر در آمل نباید فکر کنند  ترد شده اند و از ما نیستند و آنها نیز شهروندان آمل هستند، اظهار داشت: با احداث سالن ورزشی امت اباد قدم رو به جلویی برای حفظ و ارتقا سلامت جسمی و روحی مردم برداشته شد.
ناییج نژاد در خاتمه با بیان اینکه بزودی خانه محله در امت اباد افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: بیکاری مهم ترین دلیل برای سوق دادن افراد به سوی مواد مخدر است در همین راستا بیکاران در مناطق آسیب پذیر شناسایی شوند و شاغل شده تا مسیر زندگیشان به انحراف نرود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.